Buvęs KGB agentas nebe toks priešiškas Vladimirui Putinui


Print

„Aleksandras ir Jevgenijus Lebedevai rengiasi parduoti I Newspaper maždaug už 24 mln. svarų grynaisiais, ir tai kelia įtarimų, kad rusų milijonieriai žengia į Britanijos žiniasklaidos erdvę“, – praneša Henris Mensas laikraštyje The Financial Times.

Regioninė laikraščių grupė Johnston Press ketvirtadienį patvirtino, kad veda derybas su Lebedevais dėl to dienraščio, leidžiamo 275 tūkst. tiražu, pirkimo.

„Lebedevai, kurie yra ir laikraščio Evening Standard bei televizijos kanalo London Live savininkai, pradėjo leisti I Newspaper 2010 metais kaip pigų laikraščio The Independent priedą, – sakoma straipsnyje. – Pagal sandėrio sąlygas, laikraštis kainuoja 4,6 karto daugiau už jo pernykštį operacinį pelną, kurį sudarė 5,2 mln. svarų. Johnston Press tvirtina, kad leidinys gali išeiti į „naujas geografines rinkas“ ir išplėsta grupė bus įtakingesnė tarp reklamuotojų (reklamos leidėjų).

„Lebedevai išreiškė susirūpinimą dėl didelių nuostolių, kuriuos patyrė The Independent: nuo 2010 metų jie pranoko 50 mln. svarų. Jie bandė parduoti leidinio minoritarinį akcijų  paketą, tačiau suinteresuotosios šalys sakė Financial Times, kad tas sandėris sudėtingas dėl tinklapio (vebsaito) nuosavybės struktūros“, – praneša Mensas.

„Tuo tarpu Aleksandras Lebedevas, buvęs KGB agentas, nebe toks priešiškas Vladimirui Putinui; pernai jis pareiškė, kad nebefinansuoja laikraščio Novaja gazeta, kritikuojančio Rusijos prezidentą“, – rašo autorius.

Nuotraukoje: buvęs KGB agentas Aleksandras Lebedevas.

Šaltinis: Financial Times

2016.02.19; 07:40


Prisijunkite prie diskusijos