Demaskuota proputiniškos organizacijos „Naši“ taktika ir strategija


Print

Programišių „Anonymous“ grupė prieš keletą dienų paskebė sensacingos informacijos. Ši mįslinga grupė sugebėjo įsilaužti ir paviešinti artimai su Kremliumi susijusios jaunimo organizacijos „Naši“ elektroninius laiškus. Laiškų turinys – skandalingas. Skaitant jų laiškus akivaizdūs tapo kai kurie „Naši“ propagandinės strategijos ypatumai.

Pasirodo, jaunimo judėjimas kai kuriems Rusijos žurnalistams mokėjo solidžius honoratrus vien už tai, kad šie kurtų teigiamą premjero Vladimiro Putino įvaizdį ir menkintų demokratiškai nusiteikusių Rusijos aktyvistų reputaciją.

Paaiškėjo, kad kai kuriems komentarus rašiusiems žurnalistams, ir ne tik žurnalistams, buvo sumokėta apie 15 tūkst. eurų už parašytus šimtus komentarų. Komentarai buvo skelbiami būtent po tais straipsniais, kuriuose būdavo kritikuojamas premjeras V.Putinas. Tokio pobūdžio komentarai (kritikuojantys tuos, kurie kritikuoja V.Putiną) privalėjo sumenkinti straipsnį rašiusio autoriaus autoritetą.

„Naši“ užsakymu komentarai buvo specialiai, kryptingai rašomi po tomis publikacijomis kuriose buvo abejojama V.Putino padorumu, kompetencija, demokratiškumu ir patriotizmu.

Programišių iš “Anonymous” demaskuotas susirašinėjimas atskleidė „Naši“ planus diskredituoti antiputinišką protesto judėjimą, kuris įsiplieskė tuoj po Rusijos parlamento rinkimų.

Šiandien žinoma, kad „Naši“ turi išsamų Rusijos inteligentų, politikų, apžvalgininkų, politikos komentatorių, kuriuos būtina visomis įmanomomis priemonėmis šmeižti, diskredituoti, juodinti, sąrašą. Sąraše – net 168 pavardės. Taigi “Naši” judėjimo propagandiniai užmojai – tikrai platūs.

Nuotraukoje: viena iš Maskvoje organizuotų “Naši” akcijų, kurios metu buvo triukšmingai palaikomas Vladimiras Putinas.

Parengta pagal www.inosmi.ru publikaciją.

2012.02.11


Prisijunkite prie diskusijos