Į internetą persikelianti televizija didina televizorių pardavimus


Televizijos turiniui vis masiškiau persikeliant į internetą, televizorius vis dar išlieka vienu iš dažniausiai perkamų buitinės elektronikos prietaisų. Ekspertų teigimu, tradicinis televizijos žiūrovas neišnyks, tačiau jis mažiau dėmesio skirs vienam ekranui – vis dažniau bežiūrint televizorių jo rankose atsiras telefonas ar planšetinis kompiuteris.

„Televizorius, kaip prekė, vis dar išlaiko patrauklumą – tai liudija visai neseniai Kaune, prekybos centre „Molas“, vykusios televizorių išpardavimo mugės rezultatai, kuomet televizorių pardavimai augo 5 kartus, – sako prekybos centrą valdančios įmonės „BPT Optima Retail“ generalinis direktorius Darius Urbonas. – Pirkėjus domina ne tik patraukli prekės kaina, bet ir galimybė gauti išsamią informaciją, pasikonsultuoti su čia dirbančiais specialistais – to dažnai trūksta televizorių įsigyjant internetu.“

„Tiek prekybos centre „Molas“ vykusios mugės metu, tiek įprastai pirkėjai dairosi vis didesnės ekrano įstrižainės televizorių – jei prieš porą metų populiariausia įstrižainė būdavo 80-ies centimetrų, tai šiuo metu dažnas žvalgosi į 140-ies centimetrų ir didesnės įstrižainės televizorius,“ – sako įmonės „Avitela“ rinkodaros vadovė Eglė Sarafinaitė.

Anot jos, vis dažniau ieškoma ir televizorių, turinčių „smart“ funkcijų, kurios leidžia praplėsti prietaiso panaudojimo galimybes prijungiant išmaniuosius telefonus ar planšetinius kompiuterius, tad žiūrovas vis mažiau dėmesio skiria vienam ekranui. Be to, vis dažniau televizorius tampa ir bendravimo priemone – prijungę reikiamus priedėlius televizijos žiūrovai „Skype“ dėka gali kalbėtis su toli esančiais giminaičiais.

Kauno prekybos ir paslaugų centras „Molas“ atidarytas 2003 m. pabaigoje. 17 tūkst. kv.m. plote veikia apie 80 parduotuvių, 7 maitinimo paslaugų operatoriai. Prekybos centras „Molas“ pirmasis prekybos centras Kaune, priklausantis investicinio fondo „BPT Optima retail“ įmonei kuri yra didžiausias investuotojas į komercinės paskirties nekilnojamąjį turtą Baltijos šalyse.

Informacijos šaltinis – Kauno prekybos ir paslaugų centras "Molas".

2014.03.08; 05:37

print

Prisijunkite prie diskusijos

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *