Naujoji „Soya“ savo meniu pristatys unikaliu būdu


Print

Trijuose Lietuvos didmiesčiuose duris atvėrę septyni „Soya“ tinklo restoranai svečiams siūlo išbandyti įvairiausių, kruopščiai paruoštų rytietiškų patiekalų. Prieš didžiąsias metų šventes restoranų tinklas visiems ruošia mažą stebuklą –  unikalią, Lietuvoje iki šiol neregėtą trimatę hologramą.

Pasirinko novatorišką sprendimą

360 laipsnių kampu matomą holograminę projekciją gruodžio pabaigoje ir sausio pradžioje išvys Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos „Akropolio“ lankytojai. „Soya“ restoranų tinklas, bendradarbiaudamas su išskirtinius prezentacijų sprendimus kuriančios bendrovės „PM Screen“ specialistais, šiuo projektu tikisi nustebinti ne tik Lietuvą ar Baltijos šalis, bet galbūt ir pasaulį.

Rytų šalių virtuvės įprastai asocijuojasi su tradiciniais Azijos patiekalais, bet ne naujausiomis technologijomis. 

„Soya“ – šiuolaikines asian fusion tendencijas reprezentuojantis restoranų tinklas, žengiantis į rinką inovatyviu bei unikaliu būdu. Iki šiol inovatyvią trimatę hologramą, pristatydamos savo produktus, yra panaudojusios kelios pasaulinės, dažniausiai informacinių technologijų, reklamos kompanijos. Tačiau tai bene pirmas kartas reklamos pasaulyje, kai tokiu sprendimu apie save praneš restoranų tinklas. Specialiai šiam pristatymui iš Japonijos atkeliavo ir sudėtinga hologramą generuojanti įranga.

„Šiais laikais darosi sunku pristatyti savo prekinį ženklą išskirtiniu būdu, vartotojams neįkyrint akis badančia tradicine reklama. „Soya“ – naujas prekinis ženklas, tad jau jį kurdami galvojome, kaip apie save pranešime. Naujausios technologijos žavi savo galimybėmis, tad nusprendėme kad turime prisistatyti novatoriškai, informatyviai ir svarbiausia – netikėtai bei įdomiai. Taip kilo gyvo rytietiško patiekalo vizija“,  – paaiškino „Soya“ restoranų tinklo rinkodaros vadovas Vytautas Romeika.

Jo teigimu, svečius džiuginantys unikalūs sprendimai  – ilgalaikės šio restoranų tinklo strategijos dalis. „Idėjų turime daug, tačiau norint pritaikyti tokias inovacijas, tenka nemažai laiko skirti tyrimams ir bandymams. Vien brangios technikos nepakanka. Kaip ir šiuo atveju, kai prie sudėtingos hologramos specialistai pluša keletą savaičių“, – teigė V.Romeika.

Keturios virtuvės – po vienu stogu

Naujoves „Soya“ pateikia ne tik rinkodaros srityje, bet ir virtuvėje. Pirmąkart Lietuvoje po vienu stogu restorano svečiai gali mėgautis net keturių rytų šalių – Japonijos, Kinijos, Tailando ir Korėjos – patiekalais. Asian Fusion restoranų koncepcija sulaukia vis daugiau pripažinimo Vakarų Europoje ir Šiaurės Amerikoje. Tokį novatorišką požiūrį „Soya“ restoranai išdrįso pasiūlyti savo svečiams.

„Mums svarbu, kad nuo stalo svečiai pakiltų laimingi, sotūs ir pažinę dalelę Tolimųjų Rytų kultūros skonio. Patiekdami šviežią Asian Fusion tipo maistą visada tikimės, kad suteiksime svečiui valgymo džiaugsmo. Į valgiaraštį surinkome pačius geriausius keturių šalių patiekalus ir pritaikėme juos europietiškam skoniui: supažindiname su Azija švelniai ir subtiliai. Negana to, vyno ekspertai prie patiekalų priderino gėrimus, kurie nenustelbia maisto skonio ir  išlaiko geriausią patiekalų ir gėrimų skonių pusiausvyrą.“  – sakė „Soya“ restoranų tinklą valdančios UAB „Azijos skoniai“ direktorė Laura Vizgaitė.

Pasak jos, rytų šalių virtuvės, itin populiarios daugelyje Europos šalių, Lietuvoje turi didelį neišnaudotą potencialą. Jų užimama bendra rinkos dalis, palyginti su kitomis ES šalimis, skiriasi nuo kelių iki keliolikos kartų. 2013 m. į naujus azijietiškos virtuvės restoranus bendrovė jau investavo daugiau nei 2 mln. litų, atidarius juos sukurta 70 darbo vietų.

Unikalią trimatę „Soya“ holograminę projekciją gruodžio 21-22 d. išvys Vilniaus, gruodžio 28-29 d. – Kauno,  sausio 4-5 d. – Klaipėdos „Akropolio“ lankytojai. 

2013.12.20    


Prisijunkite prie diskusijos