„Youtube“ užblokavus vokiškus Rusijos transliuotojo RT kanalus


Rusijos propagandistai. Montažas

JAV vaizdo įrašų dalijimosi platformai „YouTube“ užblokavus Rusijos valstybinio transliuotojo RT kanalus vokiečių kalba už dezinformacijos apie COVID-19 taisyklių pažeidimus, Maskva pagrasino atsakomaisiais veiksmais.
 
„YouTube“ Vokietijos žiniasklaidai antradienį teigė, kad pateikė RT įspėjimą dėl dezinformacijos apie COVID-19 taisyklių pažeidimų ir užblokavo du transliuotojo kanalus.
 
Apie tai skelbiama aštrėjant ginčui tarp užsienio technologijų kompanijų ir Kremliaus, kuris kaltina bendroves kišantis į Rusijos politiką, be kita ko, talpinant turinį, kuriame palaikomas įkalintas Kremliaus kritikas Aleksejus Navalnas.
 
Rusijos užsienio reikalų ministerija apkaltino „YouTube“ „precedento neturinčiu žiniasklaidos agresijos aktu“, kurį, anot jos, padėjo įvykdyti Vokietijos valdžios institucijos.
 
„Veidrodinių atsakomųjų priemonių Vokietijos žiniasklaidai Rusijoje paskelbimas… atrodo ne tik tinkamas, o ir būtinas, – sakoma ministerijos pranešime. – Manome, kad šios priemonės yra vienintelis būdas paskatinti mūsų partnerių susidomėjimą konstruktyviu ir reikšmingu dialogu dėl šios nepriimtinos situacijos.“
 
Rusija pastaruoju metu didina spaudimą užsienio technologijų milžinėms, siekdama geriau kontroliuoti šalyje rodomą turinį.
 
Šalies teismai valdžios institucijų nurodymų nesilaikančioms platformoms, įskaitant „Twitter“, „Google“ ir „Facebook“ jau skyrė daugybę baudų, o kovą netgi sulėtino „Twitter“ veikimo spartą.
 
Lina Linkevičiūtė (AFP)
 
2021.09.30; 05:00
print

Prisijunkite prie diskusijos

El. pašto adresas nebus skelbiamas.