Vilniaus oro uoste pirmadienį nusileido oro linijų bendrovės „airBaltic“ lėktuvas, papuoštas Lietuvos vėliava.
 
 Bendrovės generalinio direktoriaus Martino Gauso teigimu, toks orlaivio dizainas buvo sukurtas siekiant pažymėti „airBaltic“ paslaugų paklausos augimą Lietuvos rinkoje.
 
„Šiandien siūlome daugiau kaip 80 tiesioginių maršrutų iš Baltijos šalių ir esame įsipareigoję tęsti darnų augimą jose. Kad galėtume aptarnauti didėjančią keleivių paklausą, nuo šių metų žiemos sezono Vilniuje bazuosime modernų „Airbus A220-300“ orlaivį“, – sako M. Gausas.
 
Bendrovės duomenimis, per pirmąjį 2019 metų pusmetį „airBaltic“ į Lietuvą ir iš jos skraidino daugiau kaip 240 tūkst. keleivių, o tai – 20 proc. daugiau nei tokiu pačiu metu praėjusiais metais.
 
Lietuvos trispalve nudažyti orlaivį „Airbus A220-300“ prireikė 15 tapytojų, 1000 valandų darbo ir 250 litrų grunto, dažų bei lako.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2019.09.16; 12:44
lektuvai_

Visuomenės aktualijų portalas Slaptai.lt atkreipia dėmesį, kad Lietuvos visuomenė dėl nuolat nesiliaujančių skandalų bei rezonansinių bylų nūnai pamiršusi FlyLAL žlugimo istoriją.

Kokia šiandien padėtis klostosi Lietuvos aviacijos versle? Su kokiais sunkumais bei trukdžiais susiduria nacionalinės Lietuvos, Latvijos, Estijos aviakompanijos? Šiuos klausimus Slaptai.lt pateikė Lietuvos Susisiekimo ministrui Eligijui MASIULIUI. Į mūsų klausimus operatyviai atsakė Susisiekimo ministro patarėjas ryšiams su visuomene Martynas ČERKAUSKAS. Interviu skelbiame be sutrumpinimų ir kupiūrų.

Continue reading „“Sunki konkurencinė aplinka, dideli mokesčiai ir prasidėjusi ekonominė krizė””