„Volkswagen“ turi kuo skubiau keistis ir imtis technologinių pokyčių, nes autopramonė žengia į skaitmeninę erą, pareiškė „Volkswagen“ generalinis direktorius Herbertas Diessas, įspėjęs, kad Vokietijos automobilių milžinė turi tik vieną galimybę išlikti versle.
 
„Klasikinio automobilių gamintojo laikai praėjo“, – kalboje aukštiems „Volkswagen“ vadovams sakė H. Diessas, pabrėždamas „radikalias permainas“, kurios vyksta autopramonėje, įmonėms kuriant vis išmanesnius ir vis mažiau aplinką teršiančius automobilius.
 
„Volkswagen“ ateityje privalo tapti skaitmeninių technologijų bendrove“, – tvirtino H. Diessas.
 
Jis išskyrė JAV elektromobilių gamintoją „Tesla“ kaip pavyzdį bendrovės, su kurios neįprasta ir aršia konkurencija teks susidurti „Volkswagen“.
 
H. Diesso perspėjimai pasirodė būtent tuo metu, kai autopramonė bando tvarkytis su griežtesniais ES taršos reikalavimais, kurie skatina automobilių gamintojus greičiau pereiti prie hibridinių ir elektrinių automobilių.
 
Tuo pat metu bendrovės investuoja milijardus eurų į modernias technologijas, tokias kaip autonominis vairavimas ir internetu sujungti išmanieji automobiliai.
 
Kad įveiktų iššūkius, H. Diesso teigimu, „Volkswagen“ grupei būtinas „bendras supratimas apie radikalią šių pokyčių esmę“. Bendrovė taip pat turi būti pasirengusi „papjauti šventas karves“.
 
„Turime lygiai vieną galimybę užsitikrinti savo ateitį. Pasinaudokime ja“, – pridūrė jis.
 
„Volkswagen“ grupė, kuriai priklauso 12 prekinių ženklų, įskaitant „Porsche“, „Seat“, „Skoda“ ir „Audi“, išsikėlė sau tikslą iki 2029-ųjų parduoti 32 mln. hibridinių ir elektrinių automobilių.
 
Grupė artimiausiais metais investuos apie 30 mlrd. eurų į elektrifikaciją. Taip pat daug vilčių dedama į pirmą visiškai elektrinį masinei gamybai pritaikytą „Volkswagen“ modelį – ID.3.
 
H. Diessas tvirtino, kad „Volkswagen“ turi išvengti „Nokia“ likimo, kuri „pralaimėjo kovą su „Apple“, nes jai nepavyko „perskaityti laiko ženklų“.
 
„Lygiai toks pat scenarijus kartojasi autopramonėje“, – įspėjo „Volkswagen“ vadovas.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2020.01.17; 00:30

Vaizdo įrašų portalas „Youtube“ balandžio mėnesį prarado apie 5 proc. besireklamuojančių Kanados ir JAV įmonių, teigia analitikos įmonė „MediaRadar“.

Kovo pabaigoje pasirodė pranešimai, kad tokių prekių ženklų kaip „Mercedes-Benz“ ar „Waitrose“ reklamos „Youtube“ portale pasirodydavo šalia neonacistinio ar kitokio ekstremalaus arba įžeidžiančio turinio.

Skandalui iškilus į viešumą, kai kurios įmonės nusprendė išimti savo reklamas iš „Youtube“. Pavyzdžiu, reklamos agentūra „Havas“ nusprendė išimti visas arba dalį savo klientų „L’Oreal“, „McDonalds“, „Audi“, „Starbucks“ bei „Pepsi“ reklamų.

„MediaRadar“ pastebi, kad 5 proc. prarastų reklamos klientų yra gana reikšmingas skaičius, tačiau tam, kad „Youtube“ iš tikro pajustų skandalo pasekmes, reklamas iš portalo turėtų išimti virš 10 proc. klientų.

Taip pat pažymima, kad kai kurios kompanijos, po skandalo nusprendusios išimti savo reklamas iš „Youtube“, bent jau iš dalies reklamas į portalą grąžina.

Informacijos šaltinis – ELTA agentūra.

2017.05.06; 07:08