Šiuolaikinis skaitmeninis pasaulis neabejotinai kelia iššūkių fizinėms parduotuvėms. Prognozuojama, kad artimiausiu metu internetinių pirkėjų skaičius visame pasaulyje padidės nuo 1,6 iki daugiau nei 2,1 milijardo.
 
Taigi fizinės parduotuvės neišvengiamai turi ieškoti būdų, kaip privilioti klientą – suteikti jam geriausią patirtį. Vis daugiau verslo įmonių aukštą klientų pasitenkinimo lygį kelia kaip vieną pagrindinių veiklos prioritetų.
 
Deramas dėmesys klientų patirčiai
 
Įvairių tyrimų duomenimis, pirkti internetu populiariausia drabužius, avalynę, renginių ar lėktuvų bilietus, tačiau šios tendencijos neaplenkia ir namų apyvokos prekėmis prekiaujančio verslo. JYSK yra vienas tų prekės ženklų, kuris, reaguodamas į tendencijas, subūrė komandą sukurti parduotuvės koncepciją, maksimaliai pagerinančią klientų apsipirkimo patirtį. Tuo tikslu jie dirbo kartu su profesionalais ir klientais.
 
Naujoji JYSK parduotuvės koncepcija pirmą kartą pristatyta Danijoje 2017 m. Rezultatai viršijo lūkesčius, klientų atsiliepimai buvo patys geriausi. Šiandien pirmoji naujos koncepcijos parduotuvė Baltijos šalyse atidaryta prekybos ir pramogų centre OZAS Vilniuje. Investicijos į šią parduotuvę siekė apie 400 tūkstančių eurų.
 
„Džiaugiamės galėdami atidaryti naujos koncepcijos parduotuvę savo klientams Lietuvoje. Čia, darniai pristatydami savo siūlomas prekes, suteiksime pirkėjams visiškai kitokią apsipirkimo patirtį“, – sako Edita Skrastina, „JYSK Baltic“ finansų direktorė.
 
JYSK parduotuvės koncepcija buvo permąstyta ir atnaujinta pagal specialiai sukurto projekto „Ateities parduotuvės koncepcija“ gaires. Viskas – nuo apšvietimo, spalvų ant sienų, iškabų ir kitos įrangos – yra pritaikyta klientams, kurie vertina paprastą ir patogų apsipirkimą. Vienas akivaizdžiausių naujos koncepcijos pakeitimų yra šviesios medinės grindys, pakeičiančios buvusį tamsiai mėlyną kilimą.
 
Daugiau įkvėpimo klientams
 
Pagrindinė naujos koncepcijos idėja yra suteikti klientams daugiau įkvėpimo bei pasiūlyti įvairių dekoracijų variantų. Čia leidžiama pirkėjams pasijusti tarsi namuose. Pavyzdžiui, daugiau erdvės baldų skyriuje kuria jaukią atmosferą, o ne buvimo tarsi sandėlyje jausmą. Čiužinių studija leidžia pasijausti lyg būtum miegamajame. Tuo tarpu specialus taškinis apšvietimas įvairias dekoracijas paverčia dar subtilesnėmis.
 
JYSK prekės ženklas siūlo skandinaviškas prekes namams. Šiandien JYSK grupė turi daugiau nei 2 800 parduotuvių 52 pasaulio šalyse. Baltijos šalyse ir Baltarusijoje JYSK veikia pagal franšizės sutartį ir turi 35 parduotuves: po 10 Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje ir 5 Baltarusijoje. „JYSK Baltic & Belarus“ dirba 850 darbuotojų. Bendrovės apyvarta 2018 finansiniais metais buvo 97 milijonai eurų.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2019.10.18; 11:00