Merginoms paslaugūs reklamos kūrėjai turi kitų pasiūlymų. Išlaikyti šiuolaikinės panelės įvaizdį padeda nestiprūs ir malonaus skonio alkoholiniai kokteiliai. Formuojamas emancipuotos, „kietos” merginos įvaizdis. Reklama, kurios metu vulgariai išsidažiusi blondinė, tempianti paskui save grandine pririštą pusnuogį vaikiną ir klaikiu žvilgsniu perverianti kuklias „provincialias” mergaites, palydinčias tokią „superwoman” sužavėtais žvilgsniais, buvo po kelis kartus per dieną transliuojama dar prieš pusmetį. Ir niekam ji neužkliuvo, nors beveik tuo pačiu laikotarpiu dainininkas Milano turėjo didelių nemalonumų dėl naujai leidžiamo dainų albumo, ant kurio viršelio keturios grandinėmis pririštos merginos simbolizavo sutramdytas stichijas.

Continue reading „Reklamos jūra ir demokratijos vėjai”