Rugpjūčio 23 dieną kartu su latviais ir estais visa Lietuva švęs Baltijos kelio trisdešimtmetį. Ruošdamasi šios istorinės datos minėjimui ir pasitikdama naująjį sezoną, LRT pristato integruotos komunikacijos kampaniją „Tegul žydi laisvė“. Jos pagrindiniu simboliu tapo gėlė – kardelis.
 
„Kurdami kampanijos koncepciją norėjome paskatinti žmones į jį pasižiūrėti nauju kampu, šviežiomis akimis. Kėlėme sau uždavinį apie Baltijos kelią patraukliai papasakoti ir jaunajai kartai, kuriai šis istorinis įvykis pažįstamas tik iš istorijos vadovėlių“, – pranešime cituojama LRT Komunikacijos ir rinkodaros departamento vadovė Rūta Putnikienė.
 
Pasak jos, išnagrinėjus archyvinę medžiagą paaiškėjo, kad daug lietuvių į Baltijos kelią keliavo su gėlėmis, dažniausiai – kardeliais. Ši gėlė – tai tvirtybės, ryžto simbolis, be to, puikiai atspindi taikaus protesto idėją: už laisvę 1989-ųjų rugpjūtį mes kovojame ne kardais, bet kardeliais.
 
Kampanijos idėja sukurta bendradarbiaujant su kūrybine agentūra „New“, reklamos priemones įgyvendino LRT. Prie šios kampanijos prisijungti panoro ir dalis LRT partnerių, rugpjūčio mėnesį savo komunikacijos priemones papuošiančių kardelio simboliu. LRT kardeliu pasipuošti kviečia ir gyventojus: kardelio simbolika pažymėti savo paskyras socialiniuose tinkluose, o šventinę Baltijos kelio savaitę nuo rugpjūčio 19 d. užsukus į Vilniaus Katedros aikštę gauti šventinį ženkliuką iš riboto leidimo kolekcijos.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2019.08.05; 00:30