Užsienio investicijos kelia bendrąjį vidaus produktą, padeda kurti darbo vietas, gerina skolinimosi galimybes bei didina pasitikėjimą šalimi, todėl tiesioginės užsienio investicijos (TUI) laikomos vienu svarbiausių valstybės sėkmės rodiklių.

Lietuvoje jau porą metų fiksuojant TUI mažėjimą.

Norvegijos įmonių investicijos šalyje nuosekliai didėja ir 2014 metais vėl paaugo – sukauptos TUI praėjusiais metais pasiekė 803 mln. eurų.

Continue reading „Norvegija tampa vis svarbesne investuotoja Lietuvoje”

kamuolys_krepsinio

Europos krepšinio čempionatas sukėlė reklaminių akcijų furorą. Nors reklamuojasi visi, kas tik gali, išsikovoti išskirtines pozicijas vartotojų sąmonėje pavyksta ne visiems. Reklamos planavimo ir pirkimo agentūros „OMD” atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad krepšinio čempionato rėmėjais įvardinami ne būtinai pagrindiniai jo rėmėjai, o tie, kurie savo prekinį ženklą su krepšiniu sieja jau seniai.

Analizuojant klausimo „kas yra šio čempionato rėmėjai?“ rezultatus aiškiai išsiskiria lyderiai – Švyturys (43,4 proc. iš nurodžiusių bent vieną rėmėją), IKI (39,8 proc.); toliau seka Viči (16,5 proc.) ir Vytautas (9,4 proc.). Tų pačių prekės ženklų akcijos/loterijos, siūlančios laimėti bilietus į rungtynes, taip pat sulaukė daugiausia susidomėjimo.

Continue reading „Senieji krepšinio rėmimo „vilkai“ laimės daugiausiai”