Vilnius, sausio 2 d. (ELTA). Prekybos tinklas „Maxima“ informuoja, kad šį rytą kilę kasos aparatų sistemos sutrikimai yra išspręsti ir visos parduotuvės vėl dirba įprastu režimu.
 
„Identifikavę problemą ją išsprendėme kartu su IT įmone, kuri ir valdo kasų informacinę sistemą. Kasų veikimas jau yra atstatytas, todėl visos parduotuvės vėl aptarnauja klientus.
 
Atsiprašome klientų už patirtus laikinus nepatogumus“, – sako prekybos tinklo Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Julija Vasiljevienė.
 
Iš viso prekybos tinklas „Maxima“ turi 251 parduotuvę, iki pavakarės beveik pusė jų nedirbo. Dėl kilusio incidento klientus aptarnavo daugiau nei 140 tinklo parduotuvių, kurios turi savitarnos kasas.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2022.01.03; 03:07

Gausaus lietaus sukelti padariniai Registrų centro tvarkomiems registrams ir informacinėms sistemoms pasirodė esantys rimtesni, nei buvo manyta iš pradžių, todėl sistemų veiklos atkūrimas bus tęsiamas per naktį, pranešė Registrų centras.
 
Šiuo metu su padarinių šalinimu ir paslaugų teikimo atkūrimu dirba visi atsakingi įmonės IT padalinio darbuotojai, darbas organizuojamas keliomis pamainomis.
 
„Toliau dedame visas pastangas, kad būtų kuo greičiau atkurtas sistemų veikimas. Didžiausias prioritetas šiuo metu skiriamas visaverčiam E. sveikatos sistemos veiklos atkūrimui, Registrų centro savitarnos sutrikimų šalinimui“, – sako Registrų centro generalinis direktorius Saulius Urbanavičius.
 
Dėl pirmadienio vakarą sutrikusios serverių veiklos nutrūko Registrų centro tvarkomų registrų ir informacinių sistemų veikla. Per antradienį įmonės specialistams pavyko atkurti Gyventojų registro, Nekilnojamojo turto registro, Adresų registro, e. parašo paslaugos, kitų informacinių sistemų veiklą.
 
Nesant neatidėliotinos būtinybės, vizitą į Registrų centrą trečiadienį susiplanavusių klientų prašoma apsvarstyti galimybę vizitui pasirinkti kitą dieną.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2020.07.22; 03:00