vilius_morkunas

Gegužės 29 – ąją  dieną LR Vyriausybė priėmė nutarimą dėl studijų kainą padengiančios stipendijos į valstybės nefinansuojamas vietas įstojusiems studentams.

Reaguodama į tik dalinai įgyvendinamą šį nutarimą ir prasidėjusį bendrąjį priėmimą, Lietuvos studentų atstovybių sąjunga (LSAS) kreipėsi į LR Švietimo ir mokslo ministrą Gintarą Steponavičių.

LSAS savo rašte prašo išaiškinti esamą bendrojo priėmimo situaciją, kadangi manoma, kad šiuo metu vykdomas bendrasis priėmimas tik dalinai įgyvendina galiojačius teisės aktus. Taip pat raginama imtis skubių ir matomų priemonių, siekiant užtikrinti tinkamą stojančiųjų informavimą.

Continue reading „LSAS: Bendrasis priėmimas – dar daugiau neaiškumų”

rasom_mazas

Kovo 7 dieną Lietuvių kalbos institute baigėsi antrą kartą šalyje organizuotas Nacionalinis dailyraščio konkursas „Rašom!“ Finalo metu išrinkti trys dailiausią rašyseną turintys Lietuvos gyventojai bei viena originaliausio rašto autorė.

Anot Lietuvių kalbos instituto direktorės Jolantos Zabarskaitės, rašymas ranka yra prasmingas ir informacinių technologijų amžiuje jis tampa tikru iššūkiu. „Nors esame įpratę spausdami klavišus į puslapius berti vienodas raides – tai palengvina kasdienybę – nepamirštame ir rašymo ranka: sudarome pirkinių sąrašus, rašome dienoraščius, pasveikinimus draugams ar artimiesiems. Ranka rašytas sakinys įgyja ypatingą vertę. Be to, rašydami mes kuriame savo portretą – perteikiame mąstyseną, charakterį, išsilavinimą, gebėjimus, polinkius, amžių ar netgi lytį – atskleidžiame save“, – renginio metu sakė J. Zabarskaitė.

Continue reading „Išrinkti dailiausiai rašantys Lietuvos gyventojai”

konkursai_

Įvairios visuomeninės organizacijos (tarp jų ir Lietuvos Sąjūdžio (LS) Vilniaus miesto Lazdynų klubas) ne kartą kreipėsi į Švietimo ir mokslo ministeriją dėl apleisto pilietinio bei tautinio patriotinio ugdymo mokyklose, dėl pasipriešinimo okupacijoms istorijos pamokų įvedimo į programas, prie ministerijos dėl to net buvo piketuojama.

Mokykla pagal priimtas programas suteikia žinias, tačiau dora ir sveika gyvensena, bendruomeniškumas, patriotiškumas, pilietiškumas programose mažai tekliečiami. Moksleiviai nenusimano apie valstybę, jos saugumą, savarankiškumo būtinybę, apie patriotizmą ir valstybės gynimo būtinybę.

Continue reading „Sektinas pavyzdys”