reklama

Reklamos televizijoje, radijuje ir internete šiemet padaugėjo, tuo tarpu spaudoje – sumažėjo, tokius pastebėjimus paskelbė naujienų portalas BNS, įvertinęs bendrovės „SIC Gallup Media” atliktą tyrimą.

Daugiausiai buvo „Omnitel” reklamos, antroje vietoje pagal reklamos apimtis – „Tele 2”, trečioje – „Procter & Gamble”. Daugiausia šiemet reklamavosi mobiliojo ryšio operatoriai ir prekybos tinklai.

Televizijose reklamos šiemet per 8 mėnesius, palyginti su pernai tuo pat laiku, rodyta 22,5 proc. daugiau – 14,279 mln. sekundžių, arba beveik 637 tūkst. reklaminių klipų. Dažniausiai televizijoje reklamuoti mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelės, prekybos tinklai ir mobiliojo ryšio operatoriai, o daugiausiai reklamos laiko užsisakė „Studio Moderna” (14,6 proc.), „Procter&Gamble” (8,6 proc.) ir „Omnitel” (7,5 proc.).

Continue reading „Reklamos televizijoje, radijuje ir internete padaugėjo, o spaudoje liko dar mažiau”