Princas Harry‘is su žmona Meghan. EPA-ELTA nuotr.

Princas Harry‘is ir jo žmona Meghan ateityje vengs bet kokio kontakto su dalimi britų žiniasklaidos. Pirmadienį paskelbtame laiške pora keturis bulvarinius laikraščius „The Sun“, „The Daily Mail“, „The Mirror“ ir „The Express“ apkaltino skleidžiant „iškraipytas, neteisingas ir grasias“ istorijas. Todėl ji nenorinti su šiais laikraščiais turėti nieko bendra, britų žiniasklaida cituoja laišką.
 
Anot Harry‘io ir Meghan, tai nėra noras „vengti kritikos“ ar „cenzūruoti teisingą informaciją“. Tačiau jie esą pastebėję, kad šių laikraščių skleidžiamos „kandžios paskalos“ visiškai sujaukė kitų žmonių gyvenimą.
 
Dalis britų žiniasklaidos jau kurį laiką labai kritiškai atsiliepia apie Harry‘į ir Meghan. 35-erių princas kaltina agresyvią britų bulvarinę žiniasklaidą jo žmoną Meghan persekiojant taip pat, kaip motina Dianą, kuri 1997-aisiais žuvo autoavarijoje.
 
Harry‘is ir Meghan kovo pabaigoje oficialiai pasitraukė iš britų karališkųjų rūmų pirmųjų gretų. Dabar jie su sūneliu Archie gyvena Meghan gimtojoje Kalifornijoje. Poros pasitraukimą didelė dalis žiniasklaidos palydėjo smarkia kritika.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2020.04.20
liub

Kodėl daugelis įvykių, ne tik istorinių, bet ir dabarties, Lietuvoje mistifikuojami arba aptraukiami rūku, arba dar blogiau – pateikiami kaip absoliutus melas?

Į tokį klausimą atsakyti gana sudėtinga…

Didelė dauguma visuomenės narių, patekusių į valdžios institucijas, bet kokiomis priemonėmis siekia patogios, niekuo neįpareigojančios ramybės, saldaus gėrėjimosi savimi ir savo buvimu valdžioje bei noru ją išlaikyti bet kokia kaina. Sovietinė sąmonė ir suvokimas, giliai įsišakniję valdžios viršūnėse, išliko, nes įvyko tik paviršinis persidažymas, panašus į tokį, kuris statyboje vadinamas „kosmetiniu remontu“.

Continue reading „Lietuvos įvaizdžio mistifikavimo ištakos“

dapauskas_juozas

Spaudos radijo ir televizijos spaudos rėmimo fondas (toliau SRTRF) viešosios informacijos rengėjams šią savaitę išdalijo beveik  6,2 mln. litų. Šiais metais fondui iš valstybės buvo pervesta ženkliai daugiau pinigų ir, beje, ženkliai mažiau buvo pateikta paraiškų. Tikriausiai nemaža dalis neteikė paraiškos, nes žinojo, kad „liūto dalis“ paskirstoma daugiausia „saviškiams“.

Kai kurie skaičiai: žurnalui „Kultūros barai“ – 250 tūkst. litų, mėnraščiui „Metai“ – 200 tūkst. litų, savaitraščiui „Literatūra ir menas“  – 200 tūkst. litų, „Naujasis židinys – Aidai“ – 110 tūkst. „Pilietinės minties institutui leidžiančiam savaitraštį „Atgimimas“ 100 tūkst., savaitraščiui – „7 meno dienos“ -112 tūkst. litų, „Nemunas“ (122 tūkst. litų), „Šiaurės Atėnai“ – 100 tūkst. litų. Bernardinai.lt  – 180 tūkst. litų.

Continue reading „Kultūrinis sektantizmas arba virimas savose sultyse skirstant SRTRF pinigus“