JAV bulvarinis laikraštis „National Enquirer“ sumokėjo 30 000 dolerių buvusiam „Trump Towers“ dangoraižio durininkui, kad gautų informacijos apie esą nesantuokinį JAV prezidento Donaldo Trumpo vaiką.

„New Yorker“ istoriją apie spėjamą vaiką paskelbė ketvirtadienį. Laikraštis teigia neradęs įrodymų, kad durininko Dino Sajudino teiginiai yra teisingi. Šis tikino, kad D. Trumpas sugyveno dukterį su savo namų tvarkytoja, jai esą dabar yra 29 metai.

„National Enquirer“ vyriausiasis redaktorius Dylanas Howardas patvirtino, kas durininkui buvo sumokėti pinigai. Tai patvirtino ir žiniasklaidos bendrovė „American Media Inc.“ (AMI), kuriai priklauso laikraštis.

„New Yorker“, remdamasis įvairiais šaltiniais, rašo, kad „National Enquirer“ pradžioje įsigijo išskirtines teises į istoriją apie tariamą vaiką. Tačiau tada laikraštis nusprendė istorijos neviešinti, kad paremtų D. Trumpą 2016-ųjų rinkiminėje kovoje. AMI tai paneigė ir pareiškė neskelbusi informacijos, nes ji buvo nepatikima.

„New Yorker“ straipsnyje, remiantis įvairiais AMI šaltiniais, tuo tarpu kalbama apie „partnerystę“ tarp D. Trumpo ir AMI vadovo Davido Peckerio.

Informacijos šaltinis –  ELTA

2018.04.15; 02:00

saulius_stoma

Neseniai pasaulio žiniasklaidą sukrėtė neregėtas įvykis. Vienas populiariausias visų laikų bulvarinis laikraštis „News of the World“ buvo uždarytas paties savininko Ruperto Murdocho sprendimu. Ciniškumu pagarsėjusį žiniasklaidos magnatą tai padaryti privertė visuomenės nuomonė ir prasidėjęs teisinis persekiojimas dėl privačių pokalbių klausymosi ir brovimosi į asmeninius gyvenimus.

Buvusi galingiausia pasaulyje R. Murdocho imperija šiuo metu stovi ties bedugnės kraštu ir gali apskritai subyrėti. Didžiojoje Britanijoje atliekamas parlamentinis tyrimas, apie tai svarstoma ir kitose šalyse. Kodėl tai atsitiko?

Continue reading „Kas vagia, teršia ir pardavinėja kitų gyvenimus“