Paieška. Slaptai.lt nuotr.

Siaučiantys Covid-19 virusai, masiniai karantinai daugelį įmonių išstūmė į internetą. Kai kurie verslo savininkai tai planavo daryti jau seniai, bet niekaip nepasirengė. Pastarieji įvykiai paskatino imtis veiksmų.

Kai esate internete, svarbu ne tik turėti savo elektroninę parduotuvę, bet ir būti atrandamam didžiųjų paieškos sistemų rezultatuose. Daugelis interneto lankytojų Google paieškoje įveda ne internetinių parduotuvių pavadinimus, o konkrečius prekių ar paslaugų pavadinimus, kurie vadinami raktinėmis frazėmis.

SEO paslaugos yra būtinos, kad jūsų raktažodžiai būtų aukštesni. Tai veiksmų seka, kuria siekiama, kad jūsų tinklalapyje būtų kuo daugiau konkrečių raktinių žodžių. Pavyzdžiui, turite internetinę parduotuvę, kurioje prekiaujama buitine technika. Galbūt norėsite, kad „Google“ pasiektų jūsų puslapį kuo aukščiau, kai įvesite tokius raktinius žodžius kaip „išmanusis telefonas“, „garsiakalbis“ arba „automobilio valytuvas“.

Tam, kad tai įvyktų, reikia atlikti SEO darbą.

Visų pirma, optimizavimas prasideda nuo pačios svetainės. Jei naudojate svetainęsusavarankiška turinio valdymo sistema, galite atsisiųsti nemokamų SEO įskiepių, kurie padės su metapavadinimais ir meta aprašymais. Populiariausi tarp SEO profesionalų yra Rank math, Screaming frog ir SEO Yost. Šie papildiniai automatiškai generuoja antraštes, tinkamus URL adresus turinyje. Jie leidžia apibūdinti nuotraukas, pridėti raktinių žodžių prie metaduomenų.

Taip pat nereikia jaudintis dėl robots.txt ir svetainių schemų – jos bus sugeneruotos automatiškai. Aukščiau pateikti įskiepiai parodo kiekvieno vidinio puslapio situaciją, praneša apie esamas SEO klaidas ar neatitikimus. Jei nenorite aprašyti kiekvieno vidinio puslapio meta failų, įskiepis tokius aprašymus gali generuoti automatiškai. Tačiau rekomenduojame neautomatiškai kurti ir įklijuoti svarbiausių vidinių puslapių metaduomenis.

Sutvarkę techninius svetainės nustatymus, galite pereiti prie kitų dalykų. Nemokamai susikurkite Google Analytics paskyrą ir įdėkite jos kodą į savo svetainės kodą. Tai leis matyti ir analizuoti savo svetainės lankytojų elgesį ir srautą.

Susikurkite Google Search console paskyrą, labai pravers SEO įžvalgoms. Čia pamatysite, kokios nuorodos ir šaltiniai yra jūsų internetinėje parduotuvėje. Taip pat galėsite nustatyti, kurie raktiniai žodžiai pritraukia srautą į jūsų puslapį, kokia yra raktinio žodžio pozicija, parodymas ir paspaudimų rodiklis (PR) ir kiek kartų jų buvo ieškoma. Sistema leidžia matyti, kurie jūsų e-parduotuvės vidiniai puslapiai yra populiariausi – dažniausiai ieškomi ir spustelėti arba turi daugiausia nuorodų iš kitų svetainių.

Už Ahrefs įrankį teks susimokėti, tačiau jis bus labai vertingas, jei nuspręsite atlikti SEO paslaugas ir surasite daugiau svetainių, kuriose norite talpinti atgalines nuorodas. Ši sistema parodys Jūsų konkurentų nuorodas, jų naudojamus raktažodžius, kitus techninius SEO parametrus.

Visuomet nepamirškite, kad naujos atgalinės nuorodos į jūsų puslapį iš kitų tinklapių yra reikalingos net tada, kai jūsų puslapis pagal kai kuriuos raktinius žodžius yra pirmame Google puslapyje ar kitose jus tenkinančiose pozicijose. Kartas nuo karto sukurkite naujų SEO nuorodų savo svetainei, stiprindami jos autoritetą Google akyse.

Tikimės, kad šie patarimai jums bus naudingi optimizavimo procese. Daugiau apie SEO skaitykite internetinėje žiniasklaidoje.

2022.01.24; 05:00

Žiūronai. Slaptai.lt nuotr.

SEO – tai svetainių reklamavimas paieškos sistemose, natūralūs paieškos rezultatai pagal tikslinius raktinius žodžius. SEO paslaugos – tai visuma veiklų, skirtų įvairiais būdais reklamuoti šias pozicijas. Kaip ir visi dalykai, SEO paslaugos turi savo privalumų ir trūkumų. Apie visa tai kalbėsime šiame straipsnyje.

Pliusai

Potencialūs lankytojai linkę pasitikėti svetainėmis, kurios natūraliuose paieškos rezultatuose užima aukštą vietą. Jei svetainė yra pirmame Google paieškos puslapyje, ji atrodo patikima. Jei įvedus raktinius žodžius svetainė pasirodo nutolusiame puslapyje, tai atrodo įtartinai.

Apie 80 % lankytojų paspaudžia svetaines pirmame rezultatų puslapyje ir tik nedidelė dalis patenka į antrąjį ar paskesnius puslapius. Taigi, atlikdami SEO ir patekę į pirmąjį puslapį, padidinsite tikimybę, kad jūsų svetainė sulauks naudingo srauto.

Pastebime, kad lankytojai iš natūralios paieškos atlieka kone daugiausia konversijų – perka iš internetinės parduotuvės, skambina, siunčia užklausas ar imasi kitų teigiamų veiksmų. Taigi SEO yra vienas produktyviausių skaitmeninės rinkodaros kanalų grįžtamojo ryšio atžvilgiu.

Jūs nemokėsite už paspaudimus ant pozicijų organinėje paieškoje. Be to, nustojus daryti SEO, reitingai nedingsta iš karto. Ypač jei jie buvo gerai pagaminti.

Net maža ar vidutinė svetainė internete gali konkuruoti ir kartais aplenkti didesnes kompanijas.

Minusai

SEO paslaugos gali būti brangios, ypač jei optimizuojate konkurencingą verslo nišą. Daug kas priklauso nuo konkuruojančių svetainių veiksmų.

Kokybės optimizavimas kartais reikalauja perdaryti seną svetainę arba sukurti naują. Ir tai reikalauja papildomų išlaidų.

Sunku išsirinkti gerą SEO agentūrą ar kitą patikimą specialistą. Rinkoje yra daug mėgėjų, kurie neturi reikiamos patirties, o jūsų svetainė gali tapti jų jūrų kiaulyte.

Rezultatų dažnai tenka palaukti. SEO paslaugos veikia lėtai, negalite priverstinai atlikti tam tikrų veiksmų, nes tai gali sukelti įtarimą Google algoritme. Taigi darbas turi būti atliktas subtiliai ir neskubant.

Aukštesnė pozicija pritraukia papildomo srauto į Google. Visada kyla klausimų tarp naudingų lankytojų ir potencialių klientų, kurie yra nieko verti, ieškantys pigiausios kainos ar net nesiruošia pirkti, o tiesiog nori daugiau informacijos.

Apie SEO optimizavimą galite pasiskaityti šiame straipsnyje.

2022.01.21; 00:05