Sutarties su Uzbekistano partneriais pasirašymo akimirka.
Sutarties su Uzbekistano partneriais pasirašymo akimirka.

Lietuva ir Uzbekistanas pasikeis papildomais leidimais, skirtais vežti krovinius tarptautiniais maršrutais, stiprins dvišalę partnerystę transporto srityje ir kartu spręs vežėjams aktualius klausimus.

Šie trys pagrindiniai susitarimai buvo priimti Susisiekimo ministerijoje įvykusiame bendrame Lietuvos ir Uzbekistano komisijos posėdyje dėl tarptautinio krovinių vežimo kelių transporto priemonėmis.

„Susitikime priimti dvišaliai sprendimai leis Lietuvos ir Uzbekistano vežėjams aktyviau plėtoti tarptautinius krovinių vežimus kelių transportu, sudarys palankesnes sąlygas abiejų valstybių prekybiniams ryšiams“, – sakė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius. Susitarta, kad dar šiemet Lietuvai papildomai bus perduota 100 leidimų, skirtų tarptautiniam krovinių vežimui iš/į trečiųjų (-iąsias) šalių (-is), Uzbekistanui – 100 tranzitinių leidimų. Posėdyje aptartos ir preliminarios leidimų kvotos 2017 m.

Komisija taip pat numatė dvišalės partnerystės transporto srityje perspektyvas, susitarė glaudžiai bendradarbiauti vežėjams aktualiais klausimais ir nuo šiol bendrus posėdžius rengti reguliariai.

Šis posėdis – tai pirmasis oficialus susitikimas po to, kai 1997 m. Lietuvos ir Uzbekistano Vyriausybės pasirašė susitarimą dėl keleivių ir krovinių tarptautinių vežimų tarp Lietuvos ir Uzbekistano bei tarp Lietuvos, Uzbekistano ir trečiųjų šalių.

Informacijos šaltinis – Lietuvos Susisiekimo ministerija.

2016.09.22; 05:53

Susisiekimo ministerija siekia Lietuvos ir Tadžikistano bendradarbiavimo transporto srityje, kad šalies vežėjams būtų atverta nauja rinka.

Numatomo dvišalio susitarimo dėl tarptautinio susisiekimo automobiliais projekto tikslas – skatinti prekybos ir ekonominių santykių plėtrą, palengvinti tarptautinio keleivių ir krovinių vežimo automobiliais iš vienos valstybės į kitą bei tranzitu per jų teritorijas reglamentavimą lygiateisiškumo ir abipusės naudos pagrindais.

Continue reading „Lietuvos vežėjams – nauja rinka Tadžikistane“

Europos Parlamento narė Laima Andrikienė aktyviai dalyvavo ginant Lietuvos vežėjų interesus Europos Sąjungos lygiu. Tai įrodo jos veiksmų ir įvykių po to chronologija.

Po antradienį, spalio 8 dieną, Europos Parlamento (EP) plenarinės sesijos posėdyje įvykusio L. Andrikienės ir D. Caspary bei L. Donskio žodinio klausimo Europos Komisijai dėl diskriminacinių muitinės procedūrų taikymo Lietuvos vežėjams Rusijos pasienyje svarstymo, kuriame dalyvavo ir už tarptautinę prekybą atsakingas Europos Komisijos narys K. de Gucht, jau kitą dieną, spalio 9-ąją buvo paskelbta, kad Rusijos Prezidentas V. Putinas įsakė nuo spalio 10 d. atšaukti sustiprintą Lietuvos vežėjų muitinės kontrolę Rusijos ir Lietuvos pasienyje.

Supažindiname su įvykių chronologija, kaip buvo pasiekta, kad EP plenarinėje sesijoje buvo svarstomas Lietuvos kausimas.

Continue reading „Kaip diskriminacinių priemonių prieš Lietuvos vežėjus klausimas svarstytas Europos Parlamente“

Kaip ir buvo tikėtasi, Europos Parlamente šį antradienį prasidėjo Lietuvos vežėjus diskriminuojančių tikrinimų Rusijos pasienyje svarstymai.

Nesiliaujant nuo rugsėjo 11 d. Rusijos muitininkų vykdomai Lietuvos krovininių vilkikų diskriminacinio pobūdžio kontrolei, šio klausimo svarstymą Europos Parlamente inicijavo Lietuvos atstovė Laima Andrikienė ir Vokietijos atstovas D. Caspary, abu – EP Tarptautinės prekybos komiteto nariai.

Antradienį vykusiame didžiausios Europos Parlamente Europos liaudies partijos (krikščionių demokratų) frakcijos Užsienio reikalų darbo grupės posėdyje minėtų europarlamentarų parengtas žodinis klausimas Europos Komisijai buvo pristatytas ir, parėmus kitiems EP nariams, darbo grupės vardu pasiūlytas įtraukti į EP plenarinės sesijos darbotvarkę.

Continue reading „Dėl Lietuvos vežėjų tikrinimų Rusijos pasienyje svarstymų“