Delphine von Sachsen-Coburg. EPA – ELTA nuotr.

Belgijos karalius Philippė pirmą kartą susitiko su dabar jau oficialiai pripažinta netikra savo seserimi Delphine von Sachsen-Coburg. Jų pokalbis buvo „ilgas ir vertingas“, ketvirtadienį pranešė karališkieji rūmai.
 
Teismas spalio pradžioje paskelbė Delphinę karališkosios šeimos nare. Buvęs karalius Albertas II daug metų vengė pripažinti nesantuokinę savo dukterį.
 
Philippė ir Dephinė bendrame pareiškime paskelbė, kad tęs santykius kaip brolis ir sesuo. Jie esą ilgai kalbėję apie savo pažiūras ir bendrus interesus.
 
Buvęs karalius Albertas II (1993-2013) 2019-aisiais teismo buvo įpareigotas atlikti DNR tyrimą, kai Delphinė daug metų nesėkmingai mėgino būti pripažinta. Testas patvirtino jo biologinę tėvystę. Albertas tai ilgai neigė. Apie jo nesantuokinius ryšius su baroniene Sibylle de Sélys Longchamps sužinota 1999 metais.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2020.10.16; 06:44

Po ilgus metus trukusio teisinio ginčo buvęs Belgijos karalius Albertas II pripažino esąs menininkės Dalphinės Boel tėvas. Tai parodė DNR tyrimas, pirmadienį belgų žiniasklaidai sakė buvusio monarcho advokatas Alainas Berenboomas.
 
Šiandien 51-erių moteris nuo 2013 metų kovojo, kad būtų pripažinta Alberto dukterimi. Jos teigimu, jos motina, baronienė Sybille de Selys Longchamps ir Albertas II prieš dešimtmečius turėjo meilės romaną. Albertas tai neigė ir visus tuos metus nesutiko pripažinti nesantuokinės dukters.
 
Ir atlikti tėvystės testą jis buvo priverstas tik spaudžiamas teisėsaugos. 2019 metų gegužę Briuselio apeliacinis teismas pagrasino buvusiam monarchui reguliaria bauda, jei jis nesutiks atlikti testo. Jam būtų tekę kasdien mokėti po 5 000 eurų.
 
Albertas per savo advokatą pareiškė, kad jis nuo D. Boel gimimo 1968-aisiais nedalyvavo jokiuose sprendimuose dėl jos šeimos ar auklėjimo.
 
Priešingai, jis visuomet gerbė moters santykius su ją auginusiu tėvu. Tačiau praėjus 40 metų D. Boel nutraukė teisinius ir emocinius santykius su tėvu ir „pakeitė šeimą“, stotis RTBF citavo advokato pareiškimą. Jis kalbėjo apie ilgą ir skausmingą procesą.
 
Priešingai, nei dabartinis karalius Philippe‘as ir karalienė Mathilde, kurie laikomi ramiais, Albertas ir jo žmona Paola iki savo pasitraukimo 2013-aisiais vis atsidurdavo skandalų epicentre. Iš Italijos kilusi Paola septintajame dešimtmetyje buvo laikoma „vakarėlių princese“.
 
Teigiama, kad ji palaikė meilės ryšius su atlikėju Adamo. Jau 1999-aisiais vienas biografas spėliojo apie nesantuokinį Alberto vaiką.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2020.01.28; 00:30

Ginče dėl galimos nesantuokinės dukters Belgijos karaliui Albertui II teks atlikti tėvystės testą.

Ginče dėl galimos nesantuokinės dukters Belgijos karaliui Albert’ui II teks atlikti tėvystės testą. Tokį sprendimą priėmė Briuselio Apeliacinis teismas, pirmadienį pranešė naujienų agentūra „Belga“, remdamasi bylos advokatais. Teisėjai nustatė trijų mėnesių terminą.

Šis sprendimas yra dalinė menininkės Delphinės Boel pergalė. Ji nuo 2013 metų siekia, kad būtų pripažinta buvusio monarcho vaiku. 50-metė moteris tvirtina, kad jos motina baronienė Sybille de Selys Longchamps ir Albert’as II prieš dešimtmečius turėjo netrumpą meilės romaną.

84-erių buvęs karalius neigia tėvystę. Stoties RTBF duomenimis, jis, priešindamasis DNR tyrimui, gali kreiptis į Aukščiausiąjį teismą.

Anot Apeliacinio teismo, Jacques’as Boelis – Delphinės motinos buvęs vyras – nei biologine nei teisine prasme nėra menininkės tėvas. Dėl atitinkamo tyrimo kreipėsi Delphinė, kad galėtų būti pripažinta „tikro“ tėvo Albert’o dukra.

Informacijos šaltinis – ELTA

2018.11.06; 07:21

JAV bulvarinis laikraštis „National Enquirer“ sumokėjo 30 000 dolerių buvusiam „Trump Towers“ dangoraižio durininkui, kad gautų informacijos apie esą nesantuokinį JAV prezidento Donaldo Trumpo vaiką.

„New Yorker“ istoriją apie spėjamą vaiką paskelbė ketvirtadienį. Laikraštis teigia neradęs įrodymų, kad durininko Dino Sajudino teiginiai yra teisingi. Šis tikino, kad D. Trumpas sugyveno dukterį su savo namų tvarkytoja, jai esą dabar yra 29 metai.

„National Enquirer“ vyriausiasis redaktorius Dylanas Howardas patvirtino, kas durininkui buvo sumokėti pinigai. Tai patvirtino ir žiniasklaidos bendrovė „American Media Inc.“ (AMI), kuriai priklauso laikraštis.

„New Yorker“, remdamasis įvairiais šaltiniais, rašo, kad „National Enquirer“ pradžioje įsigijo išskirtines teises į istoriją apie tariamą vaiką. Tačiau tada laikraštis nusprendė istorijos neviešinti, kad paremtų D. Trumpą 2016-ųjų rinkiminėje kovoje. AMI tai paneigė ir pareiškė neskelbusi informacijos, nes ji buvo nepatikima.

„New Yorker“ straipsnyje, remiantis įvairiais AMI šaltiniais, tuo tarpu kalbama apie „partnerystę“ tarp D. Trumpo ir AMI vadovo Davido Peckerio.

Informacijos šaltinis –  ELTA

2018.04.15; 02:00