Kaip skelbia naujienų portalas delfi.lt (apie tai pranešė ir daugelis kitų žiniakslaidos priemonių), viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės “TNS LT“ duomenimis, 2009 m. šalyje reklamos rinka žiniasklaidos priemonėse krito 39,2 proc. Tai reiškia viena – krizė žiniasklaidai smogė labai stipriai.
Anot “TNS LT“, pernai per praėjusius metus reklamai žiniasklaidoje išleista 329,6 mln. Lt (įskaičiuojant žiniasklaidos kanalų apimties ir kitas nuolaidas). Šie skaičiai ne tik dar kartą primena kolegoms žurnalistams ir kitiems žiniasklaidos priemonių darbuotojams sunkius 2009 metus, bet verčia nerimastingai žiūrėti ir į 2010 metus.
Continue reading „Kas laukia žurnalistikos smunkant reklamos rinkai? Novatoriškiems bus lengviau”