Žirmūnų penkiaaukštis. Gintaro Visocko (Slaptai.lt) nuotr.

Vilniuje balandį buvo parduotas 51 naujas butas – 10 kartų mažiau nei pernai balandį. Lyginant su šių metų kovu – jų parduota 4 kartus mažiau, rodo nekilnojamojo turto (NT) bendrovės „Inreal“ duomenys.
 
Iš viso neparduotų butų „sandėlyje“ – 5007 nauji butai. Lyginant su 2019-ųjų balandžiu, tai – 5 proc. daugiau. Lyginant su šių metų kovu – 4 proc. daugiau.
 
NT vystytojai balandį rinkai pasiūlė 262 naujus butus, du kartus mažiau nei pernai, tačiau du kartus daugiau nei kovą.
 
Per metus Vilniuje naujo būsto kainos augo visuose segmentuose. Ekonominės klasės būsto kaina padidėjo 3 proc., vidutinės – 3 proc., prestižinės – 5 proc.
 
Kaune iš viso balandį buvo parduoti 5 nauji butai. Lyginant su praėjusių metų balandžiu – 14 kartų mažiau. Iš viso neparduotų butų „sandėlyje“ – 812 naujų butų. Lyginant su 2019-ųjų balandžiu – 13 proc. mažiau. NT vystytojai Kaune balandį rinkai naujų butų nepasiūlė.
 
Lyginant su 2019-ųjų balandžiu, naujo būsto kainos ūgtelėjo visuose segmentuose 9 proc.
 
Tuo tarpu Klaipėdoje, „Inreal“ duomenimis, buvo parduota 13 naujų butų. Lyginant su pernai balandžiu – 3 kartus mažiau. Iš viso neparduotų butų „sandėlyje“ – 492 nauji butai.
 
NT vystytojai Klaipėdoje balandį naujų butų nepasiūlė.
 
Lyginant su 2019-ųjų balandžiu, naujo būsto kainos uostamiestyje ūgtelėjo ekonominiame ir vidutiniame segmentuose 2 proc. Prestižinės klasės butų kainos sumažėjo 7 proc. 
 
Kaip pažymi „Inreal“, dėl didelio neapibrėžtumo dauguma plėtotojų atideda naujų projektų pradžią.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2020.05.06; 10:07

Per devynis šių metų mėnesius nekilnojamojo turto (NT) plėtotojai sostinėje jau pardavė 4189 naujos statybos butus – tai daugiau nei per visus 2018 m., kai parduoti 3929 butai.
 
Palyginti su tokiu pačiu laikotarpiu pernai, rinkoje butų šiemet parduota 49 proc. daugiau, skaičiuoja bendrovės „Hanner“ analitikai, remdamiesi NT plėtros bendrovių viešai skelbiama informacija apie projektus.
 
„Metų pradžioje smarkiai sujudusi rinka ir toliau išlieka aktyvi, nors didžiausias pikas, kai pavasarį kai kurių mėnesių augimas siekė 80 proc., jau, panašu, praėjo. Plėtotojai taip pat nemiega – vien per rugsėjį rinkai pasiūlė 571 butą naujuose projektuose ar etapuose, tai 120 butų daugiau, nei buvo parduota per rugsėjį. Tai, kad rinkos žaidėjai gali greitai reaguoti į padidėjusią pasiūlą, lemia ir pakankamai stabilias kainas, kurių augimas tikrai nėra toks spartus, kaip pardavimų skaičiaus“, – pranešime cituojamas „Hanner“ valdybos pirmininkas Arvydas Avulis.
 
Per rugsėjį plėtotojai Vilniuje pardavė 451 butą, tai 27 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu.
 
Bendrai per devynis šių metų mėnesius plėtotojai pasiūlė rinkai 4062 butus, 3 proc. mažiau, nei jų buvo nupirkta per tą patį laikotarpį.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2019.10.03; 07:00

Kasmet įmonės ir organizacijos įvaizdžio kūrimui išleidžia milijonus litų. Dėmesys sutelkiamas į reklamos ir marketingo kampanijas, dažnai pamirštant pagrindinius elementus, kurie sudaro vertybių bei įvaizdžio formavimo pagrindą.

„Net ir tokioje rinkoje, kur nusistovėjusi milijoninių reklaminių biudžetų tradicija, galima susikurti trokštamą įvaizdį ir neišskiriant atskiros eilutės biudžete – reikia tik prisiminti pačius paprasčiausius dalykus“, – sako Justas Gavėnas, birželio 6 d. Klaipėdoje vyksiančios Lietuvos marketingo asociacijos konferencjos „LiMA Day“ pranešėjas.

„Kiekvienas darbuotojas yra savotiška jungtis tarp kliento ir įmonės, todėl labai svarbu, kad darbuotojai pasižymėtų savybėmis, padedančiomis „parduoti“ entuziazmą, tikėjimą įmone, notavorišką bei efektyvią paslaugą ar prekę“, – teigia J. Gavėnas. Net 70 proc. klientų pasitenkinimo produkto ar paslaugos vartojimu lemia aptarnavimas, todėl geras darbuotojas yra tinkamiausia priemonė kurti įmonės įvaizdį.

Continue reading „Aštuonios svarbiausios darbuotojo savybės, kuriančios įmonės įvaizdį“