„Volkswagen“ turi kuo skubiau keistis ir imtis technologinių pokyčių, nes autopramonė žengia į skaitmeninę erą, pareiškė „Volkswagen“ generalinis direktorius Herbertas Diessas, įspėjęs, kad Vokietijos automobilių milžinė turi tik vieną galimybę išlikti versle.
 
„Klasikinio automobilių gamintojo laikai praėjo“, – kalboje aukštiems „Volkswagen“ vadovams sakė H. Diessas, pabrėždamas „radikalias permainas“, kurios vyksta autopramonėje, įmonėms kuriant vis išmanesnius ir vis mažiau aplinką teršiančius automobilius.
 
„Volkswagen“ ateityje privalo tapti skaitmeninių technologijų bendrove“, – tvirtino H. Diessas.
 
Jis išskyrė JAV elektromobilių gamintoją „Tesla“ kaip pavyzdį bendrovės, su kurios neįprasta ir aršia konkurencija teks susidurti „Volkswagen“.
 
H. Diesso perspėjimai pasirodė būtent tuo metu, kai autopramonė bando tvarkytis su griežtesniais ES taršos reikalavimais, kurie skatina automobilių gamintojus greičiau pereiti prie hibridinių ir elektrinių automobilių.
 
Tuo pat metu bendrovės investuoja milijardus eurų į modernias technologijas, tokias kaip autonominis vairavimas ir internetu sujungti išmanieji automobiliai.
 
Kad įveiktų iššūkius, H. Diesso teigimu, „Volkswagen“ grupei būtinas „bendras supratimas apie radikalią šių pokyčių esmę“. Bendrovė taip pat turi būti pasirengusi „papjauti šventas karves“.
 
„Turime lygiai vieną galimybę užsitikrinti savo ateitį. Pasinaudokime ja“, – pridūrė jis.
 
„Volkswagen“ grupė, kuriai priklauso 12 prekinių ženklų, įskaitant „Porsche“, „Seat“, „Skoda“ ir „Audi“, išsikėlė sau tikslą iki 2029-ųjų parduoti 32 mln. hibridinių ir elektrinių automobilių.
 
Grupė artimiausiais metais investuos apie 30 mlrd. eurų į elektrifikaciją. Taip pat daug vilčių dedama į pirmą visiškai elektrinį masinei gamybai pritaikytą „Volkswagen“ modelį – ID.3.
 
H. Diessas tvirtino, kad „Volkswagen“ turi išvengti „Nokia“ likimo, kuri „pralaimėjo kovą su „Apple“, nes jai nepavyko „perskaityti laiko ženklų“.
 
„Lygiai toks pat scenarijus kartojasi autopramonėje“, – įspėjo „Volkswagen“ vadovas.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2020.01.17; 00:30

Štutgarto prokurorai paskelbė pradėję kratas Vokietijos sportinių automobilių gamintojo „Porsche“ biuruose. Bendrovė įtariama auditoriaus papirkimu su prašymu suteikti konfidencialią informaciją „Porsche“ darbuotojams.
 
„Štutgarto verslo audito tarnyba atskleidė konfidencialią informaciją „Porsche AG“ darbuotojams ir mainais priėmė tam tikras dovanas“, – sakoma Štutgarto prokuratūros pranešime.
 
Antradienį apie 200 policijos pareigūnų krėtė „Porsche“ biurus ir darbuotojų namus Štutgarte ir miesto apylinkėse.
 
Be tyrimo dėl korupcijos, prokurorai taip pat įtaria, kad bendrovė suteikė „neproporcingai dideles“ išmokas vienam buvusiam profesinės sąjungos tarybos nariui.
 
Pasak prokurorų, iš viso šeši žmonės, įskaitant ir kai kuriuos bendrovės vadovybės narius, yra įtariami „galimu sukčiavimu“.
 
Anksčiau gegužę „Porsche“ sumokėjo 535 mln. eurų baudą dėl savo vaidmens „dyzelgeito“ sukčiavimo skandale.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2019.05.28; 16:19
arbatpinigiai_6

– Apie ką svajoja kelneriai ar kiti paslaugų patarnautojai?

– Apie tai, kad žmonės valgytų namuose ir kitaip apsitarnautų, o arbatpinigius pervestų į jų sąskaitas.

Na, o jeigu rimtai?

Arbatpinigiai – tai atsilyginimas keliom smulkiom monetom už bet kokį gerą ir patikusį patarnavimą. Dosnūs arba skurdūs arbatpinigiai aptarnaujančiam kavinių, restoranų, viešbučių personalui – tai sritis, kurioje atsiskleidžia nacionalinis charakteris, nes šios srities paprastai nereguliuoja jokie vyriausybės nutarimai. Tiesiog šalyje susiklosto tam tikros tradicijos, kurių laikomasi it įstatymų.

Continue reading „Duoti arbatpinigių…”