Pekinas, lapkričio 11 d. (AFP-ELTA). Per vadinamosios „Vienišių dienos“ akcijas Kinijos gyventojai šiais metais vėl išleido milijardines sumas. Tokių interneto platformų, kaip „Alibaba“ ir „JD.com“ apyvarta nuo ketvirtadienio vakaro 22.00 val. iki 14.00 val. penktadienio popietę siekė 262 mlrd. juanių (beveik 36 mlrd. eurų), skelbia įmonės „Syntun“ analitikai.
Dėmesys didžiausiam nuolaidų vakarui prekyboje šiemet buvo daug mažesnis. Nepaisant to, parduotų prekių vertė pirmą kartą nuo spalio pabaigos gali viršyti trilijoną juanių, sakė Xiaofengas Wangas, rinkos tyrimo bendrovės „Forrester“ vyriausiasis analitikas.
„Vienišių dieną“ 2009 metais inicijavo „Alibaba“. Bendrovė rėmėsi JAV populiariu vadinamuoju „Juoduoju penktadieniu“. Dabar ši pagal apyvartą smarkiai lenkia „penktadienį“. „Vienišių diena“ kasmet vyksta lapkričio 11 dieną. Tačiau nuolaidų akcijos dažnai prasideda jau spalio gale.
Specialiais pasiūlymais daugeliui poros neturinčių kinų norima praskaidrinti vienatvę – būtent tokia buvo pirminė idėjos žinutė.
2022.11.12; 07:30