Hologramas matome tik kine – kaip technologiją iš tolimos ateities. Bet šiandien tai tampa realybe, kuria jau galime įsitikinti kiekvienas. Prieš didžiąsias metų šventes restoranų tinklas „Soya“ visiems ruošia mažą stebuklą – unikalią, Lietuvoje iki šiol neregėtą trimatę hologramą.
Portalas Slaptai.lt turėjo progą šį reklamos būdą išvysti savo akimis. Skelbiame Slaptai.lt videoreportažą, pasakojantį, kuo originali "SOYA" restoranų reklama.
video_609
XXX
Hologramos – naujiena ne tik Baltijos šalyse
360 laipsnių kampu matomą holograminę projekciją gruodžio pabaigoje ir sausio pradžioje išvys Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos „Akropolio“ lankytojai. „Soya“ restoranų tinklas, bendradarbiaudamas su išskirtinius prezentacijų sprendimus kuriančios bendrovės „PM Screen“ specialistais, šiuo projektu tikisi nustebinti ne tik Lietuvą ar Baltijos šalis.
Pasaulyje garsiai nuskambėjo hologramų koncertai – festivalio „Coachella“ lankytojus pribloškė reperio Tupac sugrįžimas į sceną. Tokiu būdu vienkartiniam pasirodymui buvo prikelta ir daugiau muzikos žvaigždžių, o Japonijoje žiūrovams koncertuoja net ir animaciniai personažai. Tiesa, tai nėra tikros hologramos – jų tūrio efektas patiriamas tik iš žiūrovo perspektyvos.
Lietuvoje tuo tarpu sparčiai populiarėja trimatis kinas. Prieš 3D kino seansus rodomos reklamos – irgi turi gylį, kurį žiūrovai mato pro specialius akinius. Bet restoranų tinklas „Soya“ žada nustebinti net ir didžiausius trimačio kino gerbėjus – prekybos centruose įrengta holograma tiesiog kabo ore, ją galima apeiti iš visų pusių ir jai pamatyti nereikia jokių akinių.
Pasirinko novatorišką sprendimą
Iki šiol inovatyvią trimatę hologramą, pristatydamos savo produktus, yra panaudojusios kelios pasaulinės, dažniausiai informacinių technologijų, kompanijos. Tačiau tai bene pirmas kartas reklamos pasaulyje, kai tokiu sprendimu apie save praneš restoranų tinklas. Specialiai šiam pristatymui iš Japonijos atkeliavo ir sudėtinga hologramą generuojanti įranga.
„Šiais laikais darosi sunku pristatyti savo prekinį ženklą išskirtiniu būdu, vartotojams neįkyrint akis badančia tradicine reklama. „Soya“ – naujas prekinis ženklas, tad jau jį kurdami galvojome, kaip apie save pranešime. Naujausios technologijos žavi savo galimybėmis, tad nusprendėme kad turime prisistatyti novatoriškai, informatyviai ir svarbiausia – netikėtai bei įdomiai. Taip kilo gyvo rytietiško patiekalo vizija“, – paaiškino „Soya“ restoranų tinklo rinkodaros vadovas Vytautas Romeika.
Jo teigimu, svečius džiuginantys unikalūs sprendimai – ilgalaikės šio restoranų tinklo strategijos dalis. „Idėjų turime daug, tačiau norint pritaikyti tokias inovacijas, tenka nemažai laiko skirti tyrimams ir bandymams. Vien brangios technikos nepakanka. Kaip ir šiuo atveju, kai prie sudėtingos hologramos specialistai pluša keletą savaičių“, – teigė V.Romeika.
Unikalią trimatę „Soya“ holograminę projekciją gruodžio 21-27 d. išvys Vilniaus, gruodžio 28-29 d. – Kauno, sausio 4-5 d. – Klaipėdos „Akropolio“ lankytojai.
2013.12.25