Tyrimas: nuolaidomis ir išpardavimais domisi kone kiekvienas lietuvis


Prekybos centrai ir parduotuvė nuolat siūlo įsigyti vieną ar kitą dalyką pigiau. Pirkėjams jau įprasti tapo ir kiekvieną sezoną vykstantys išpardavimai, tad daugeliui ieškoti prekių su nuolaida jau yra tapę įpročiu.

Tai rodo ir vartotojų atlikta apklausa, kurios duomenimis, tik labai nedidelis procentas pirkėjų visiškai nesidomi siūlomomis nuolaidomis.

Vartojimo kreditų bendrovės Vivus.lt atliktoje apklausoje dalyvavo 878 respondentai iš įvairių Lietuvos miestų. Respondentų buvo klausiama, kokioms prekėms taikomos nuolaidos jiems yra aktualiausios, ir ar norėdami įsigyti norimą daiktą jie laukia kol šis atpigs.

Apklausos rezultatai parodė, kad pirkėjai labiausiai domisi nuolaidomis namų apyvokos prekėms – jas kaip aktualiausias išskyrė kas trečias respondentas (33 proc.). Šių prekių kur kas dažniau ieško moterys nei vyrai, atitinkamai – 71 proc. ir 29 proc.

Neženkliai mažesnis skaičius apklaustųjų rūbus įvardijo kaip prekes, kurių nuolaidų dairosi dažniausiai – atitinkamai 32 proc. Šios nuolaidos aktualiausios 25-34 m. amžiaus pirkėjų grupei.

Tuo tarpu, nuolaidomis buitinei technikai ir elektronikai domisi perpus mažau – 16 proc. apklaustųjų.

Lygiai pusė apklaustųjų (50 proc.) tvirtino daiktus perkantys tada, kai jiems jų prireikia, nepriklausomai nuo to, ar šis nukainotas ar ne.

Tuo tarpu kiti (41 proc.) laukia specialių nuolaidų ir išpardavimų, bet perka jiems reikalingas prekes, jei šios tuo metu parduodamos už įprastą kainą.

Vis dėlto, pasirodo, nuolaidomis nesidomi tik absoliuti mažuma pirkėjų – vos 2 proc. Didesnė dalis respondentų (35 proc.) nuolaidų sezonų metu linkę išleisti nuo 50 iki 100 eurų, 26 proc. šiuo metu išleidžia nuo 100 iki 200, 11 proc. – nuo 200 iki 400, o 4 proc. pirkiniams su nuolaida skiria ir didesnę nei 400 eurų sumą.

2019.03.19; 00:30

print