Prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys pasaulyje. „Kanų liūtų“ apdovanojimams šiais metais pateikta daugiau kaip 30 tūkst. paraiškų iš 89 šalių, tarp jų – 11 iš Lietuvos.
 
Geriausi reklamos, rinkodaros ir viešųjų ryšių darbai iš viso pasaulio kovoja skirtingose kategorijose dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei svarbiausio apdovanojimo – „Grand Prix“. Šiemet darbus buvo galima teikti į 27 kategorijas.
 
Dėl „Liūtų” šiemet kovoja 6 lietuvių darbai – iš viso 11 paraiškų.
Šiais metais Lietuvai atstovauja reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“, „New! “, „Folk“, strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ ir Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“.
 
Reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ apdovanojimams pateikė du projektus. Pirmasis – „Lietuvos draudimo“ projektas „Viena išgelbėta gyvybė – daugybė išgelbėtų gyvenimų“, pateikiamas Sveikatos ir sveikatingumo („Health & Wellness”) kategorijoje. Ši kampanija skirta pirmosios pagalbos įgūdžiams aktualizuoti. Kampanija paremta videointerviu, kuriame dviem vaikinams, prieš metus išgelbėjusiems vyriškio gyvybę, interviu metu netikėtai padėkoja išgelbėtas asmuo ir jo artimieji.
 
Antrasis darbas – TELE2 „Laisvo interneto“ kampanija, kovojanti Kūrybiško efektyvumo („Creative Effectiveness”) kategorijoje. TELE2 kampanija su po Lietuvą keliaujančiu namu praėjusiais metais pateko į „Kanų liūtų“ finalininkų sąrašą, todėl šiemet galėjo varžytis Efektyvumo kategorijoje, į kurią galima teikti tik jau apdovanotus arba į finalą patekusius darbus.
 
Kūrybinė agentūra „New! “ apdovanojimams pateikė MO muziejų pristatantį įvaizdinį klipą „Pasaulio istorija“ Video („Film”) kategorijoje. Jame pasakojama pasaulio sukūrimo istorija, iliustruota daugiau nei 60-ia lietuviško modernaus meno darbų iš MO kolekcijos.
 
Dizaino agentūra „Folk“ kovoja su „Signato“ projektu Dizaino („Design”) ir Meistrystės („Industry Craft”) kategorijose. „Signato“ – tai šriftas, atkurtas pagal Vasario 16-osios akto rankraštį ir pristatytas Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio proga.
 
Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ varžosi su vienu projektu 4 subkategorijose. Tai daug skirtingų reakcijų ir atgarsio pasaulyje sulaukusi kampanija „Vilnius – Europos G taškas“. Drąsiu šūkiu ir vizualais reklama siekė didinti Vilniaus žinomumą tikslinėse atvykstamojo turizmo rinkose – Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje. Darbas pateiktas į 3 Kūrybiškos strategijos („Creative Strategy”) subkategorijas ir Lauko („Outdoor”) kategoriją.
 
Strateginės komunikacijos agentūra „Publicum” šiais metais taip pat kovoja dėl apdovanojimų su TELE2 roamingo paslaugos krizės suvaldymo kampanija.
 
Nors reklamos agentūros „Not Perfect|Y&R“ nėra Lietuvos paraiškų sąraše, tačiau ji pateikė 3 darbus kartu su prancūzais „Red Fusion Paris“, kompanijos „Colgate Palmolive“ įkurta kūrybine agentūra. Lietuvių ir prancūzų bendrai kurta vaikiškos dantų pastos „Colgate“ kampanija „Nežaisk su cukrumi“ buvo pristatyta Lenkijoje. Jungtiniai trys darbai pateikti į Spaudos („Print & Publishing”) ir Lauko („Outdoor”) kategorijas.
 
Festivalyje Lietuvai atstovauja ir „Jaunųjų liūtų” konkursą Lietuvoje laimėjusios agentūros „Imagine” komanda – Aistė Jakimavičiūtė Bikauskė ir Ugnė Balčiūnaitė.
 
Trečiadienį lietuvaičių laukia užduotis Skaitmeninio sprendimo kategorijoje ir kūrybinė kova su beveik šimtu varžovų iš kitų šalių.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2019.06.17; 09:34