Apsnigti automobiliai Pilaitėje. Slaptai.lt nuotr.

Lietuvos automobilių kelių direkcija praneša, kad trečiadienio rytą sudėtingos eismo sąlygos išlieka didelėje šalies dalyje, ypač Jurbarko, Šilutės, Skuodo, Mažeikių, Biržų, Zarasų rajonuose ir Marijampolės apskrityje. Valstybinės reikšmės kelių dangos slidžios, su pažliugusio ar puraus sniego provėžomis, kurios daug kur siekia 10 cm.
 
Mažesnio eismo intensyvumo rajoniniai keliai visoje šalyje išlieka provėžoti, slidūs, vietomis padengti prispausto, pažliugusio ar puraus sniego sluoksniu iki 20 cm.
 
Klaipėdos apskrityje vietomis lijundra, likusioje šalies dalyje silpnas snygis, vietomis dulksna.
 
Hidrometeorologijos tarnybos duomenimis, dieną vietomis, daugiausia šiauriniuose rajonuose krituliai, vyraus nedidelis sniegas. Vietomis pustys, silpna lijundra. Vėjas pietvakarių, pietų 8–13 m/s, pajūryje gūsiai 15–17 m/s. Aukščiausia oro temperatūra nuo 1 iki 6 laipsnių šalčio, vakariniame šalies pakraštyje nuo 0 iki 2 laipsnių šilumos.
 
Karolina Konopackienė (ELTA)
 
2022.12.14; 07:00

Atsižvelgiant į didelį eismo intensyvumą ir avaringumą kelyje Vilnius–Trakai, šį kelią numatoma praplatinti nuo dviejų iki keturių eismo juostų, šalia jo nutiesti dviračių taką.

Kelio platinimo galimybės ir artimiausi darbai aptarti Susisiekimo ministerijos, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos, Vilniaus miesto savivaldybės ir Trakų rajono savivaldybės vadovų pasitarime.

Statistikos duomenimis, vidutinis eismo intensyvumas kelyje Vilnius–Trakai siekia beveik 16 500 automobilių per parą, iš jų apie 1 200 yra krovininės transporto priemonės. Tai apie triskart daugiau nei vidutiniškai kelyje A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė (apie 5 130 automobilių per parą, iš jų 334 krovininiai), kuriam priklauso ruožas Vilnius–Trakai.

Eismo saugos specialistai pažymi, kad kelyje Vilnius–Trakai eismas intensyvus tiek darbo dienomis, tiek savaitgaliais, be to, dėl kelyje pasitaikančių lėtaeigių transporto priemonių susiformuoja spūstys. Greitesnės transporto priemonės dažnai bando lenkti lėtesnes neleistinose vietose, taip sudarydamos avaringas situacijas. Kelio praplatinimas padės išvengti daugelio tokių situacijų, pagerins eismo sąlygas ir saugą.

Dėl kelio platinimo nuspręsta pasirašyti trišalę Kelių direkcijos bei Vilniaus miesto ir Trakų rajono, per kurių teritorijas eina šis kelias, savivaldybių sutartį. VšĮ Kelių ir transporto tyrimo institutas per keletą artimiausių mėnesių parengs kelio platinimo projektinius sprendinius. Atsižvelgdamos į juos, savivaldybės parengs teritorijų specialiuosius planus, bus priimti sprendimai dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams ir rengiamas techninis kelio platinimo projektas. Kelio platinimo darbų pradžia priklausys nuo minėtų parengiamųjų darbų trukmės.

Informacijos šaltinis – Susisiekimo ministerija.

2016.11.06; 05:04