Kai kalbama apie Lietuvos ateitį, šiandien vyrauja dvi pagrindinės nuostatos: įtampa dėl dabarties ir vis dar teigiami lūkesčiai, susiję su ekonomikos augimo perspektyvomis. Todėl labai įdomu sužinoti, kokios šių veiksnių sąveikos tikisi bendrovė, kurios verslo perspektyvos paremtos ne tik technologijų pažanga, bet ir didelės dalies visuomenės perkamąja galia.

Apie tai ir apie telekomunikacijų verslo perspektyvas žurnalo „Valstybė“ redaktorius Eduardas Eigirdas kalbasi su „Omnitel“ prezidentu Danu Strömbergu.

Continue reading „Danas Strömbergas: „Lietuvos rinka yra ties mobiliojo interneto revoliucijos riba“”

reklama

Reklamos televizijoje, radijuje ir internete šiemet padaugėjo, tuo tarpu spaudoje – sumažėjo, tokius pastebėjimus paskelbė naujienų portalas BNS, įvertinęs bendrovės „SIC Gallup Media” atliktą tyrimą.

Daugiausiai buvo „Omnitel” reklamos, antroje vietoje pagal reklamos apimtis – „Tele 2”, trečioje – „Procter & Gamble”. Daugiausia šiemet reklamavosi mobiliojo ryšio operatoriai ir prekybos tinklai.

Televizijose reklamos šiemet per 8 mėnesius, palyginti su pernai tuo pat laiku, rodyta 22,5 proc. daugiau – 14,279 mln. sekundžių, arba beveik 637 tūkst. reklaminių klipų. Dažniausiai televizijoje reklamuoti mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelės, prekybos tinklai ir mobiliojo ryšio operatoriai, o daugiausiai reklamos laiko užsisakė „Studio Moderna” (14,6 proc.), „Procter&Gamble” (8,6 proc.) ir „Omnitel” (7,5 proc.).

Continue reading „Reklamos televizijoje, radijuje ir internete padaugėjo, o spaudoje liko dar mažiau”