Google. EPA – ELTA nuotr.

Daugelis įmonių pradeda naudoti SEO optimizavimą. Tokiu būdu jie reitinguoja savo svetaines ir kyla įprastoje „Google“ paieškoje.

Tikriausiai ne visi klientai žino, kaip dirba SEO agentūros, kokius darbus jos atlieka ir ką jose dirba žmonės. Straipsnyje papasakosime, kaip veikia SEO agentūra.

Pasirašius sutartį, atliekamas SEO auditas – nustatomos vidinės ir išorinės SEO klaidos, trūkumai ir taisytini dalykai. Paprastai atliekant tokią analizę nustatomi šie SEO kriterijai: meta pavadinimas ir meta aprašymas, serverio klaidos, puslapio įkėlimo greitis, robots.txt, svetainės schema, https versija (ar įdiegtas SSL sertifikatas) arba teisingai įdėtos antraštės, arba vidinis susiejimas, arba nerasta puslapio klaidos, nėra optimizuotų nuotraukų, vaizdo įrašų nuorodų.

Tada atliekama raktažodžių analizė. Svarbu nustatyti tas raktinių žodžių frazes, kurių „Google“ ieško dažniausiai ir kurios gali sukelti daugiau konversijų. Raktažodžių rezultatai pateikiami klientui.

Remiantis analizės metu gauta informacija, seka puslapio meniu pertvarkymas. Dažniausios užduotys yra šios: naujų vidinių puslapių kūrimas, tinklaraščio įrašų kūrimas, Google My Business optimizavimas, esamų puslapių metaduomenų (metapavadinimų ir meta aprašymų) perrašymas, vidinių nuorodų tinklo kūrimas, miniatiūrų aprašymas naudojant ALT tekstą ir metapavadinimų formą. Dažnai reikia kurti naują turinį, jei jis prastas arba neinformatyvus.

Atlikus techninį optimizavimą, visi naujai sukurti ar modifikuoti vidiniai puslapiai iš naujo indeksuojami Google paieškos pulte. Galbūt to nedarysite, bet jei specialistas leis iš naujo indeksuoti puslapius, Google greičiau pastebės pokyčius.

Tada raktinių žodžių pozicijos kyla greičiau.

Kita svarbi SEO paslaugų proceso dalis – Google Mano verslo profilio sukūrimas ir optimizavimas. GMB puslapyje reikia nurodyti pavadinimą, adresą, telefoną, el. pašto adresą, svetainę, veiklos sritį, žemėlapį, aprašymą, produktus, akcijas, nuolaidas, specialius pasiūlymus, nuotraukas, logotipą, Youtube nuorodas, sukurti mini puslapį. Mano verslo paskyra gali būti optimizuota konkrečioms raktinių žodžių frazėms, kad padidėtų jų pozicija Google. Google kartais rodo tris žemėlapio pozicijas pirmame puslapyje, kai įvedate tinkamą raktinį žodį, būtent todėl, kad tie trys profiliai yra gerai optimizuoti.

Paskutinis ir ilgiausiai veikiantis SEO optimizavimo žingsnis yra nuorodų kūrimas. Iš pradžių SEO specialistai prideda kliento svetainę į savo turimą katalogų duomenų bazę. Tokie katalogai turi didelį svorį Google požiūriu ir padeda paįvairinti svetainę tarp konkurentų. Po to seka SEO tekstų rašymas ir jų talpinimas susijusiomis temomis. Tokiuose straipsniuose yra aktyvuotos nuorodos į svetainę. Puslapiai turi atitikti tam tikrus kriterijus: jie turi aukštą autoritetą, kai yra susiję su seo straipsnio tema.

Skaitykite daugiau apie SEO struktūrą- paspaudę šią nuorodą.

2022.01.22; 00:01

Žiūronai. Slaptai.lt nuotr.

SEO – tai svetainių reklamavimas paieškos sistemose, natūralūs paieškos rezultatai pagal tikslinius raktinius žodžius. SEO paslaugos – tai visuma veiklų, skirtų įvairiais būdais reklamuoti šias pozicijas. Kaip ir visi dalykai, SEO paslaugos turi savo privalumų ir trūkumų. Apie visa tai kalbėsime šiame straipsnyje.

Pliusai

Potencialūs lankytojai linkę pasitikėti svetainėmis, kurios natūraliuose paieškos rezultatuose užima aukštą vietą. Jei svetainė yra pirmame Google paieškos puslapyje, ji atrodo patikima. Jei įvedus raktinius žodžius svetainė pasirodo nutolusiame puslapyje, tai atrodo įtartinai.

Apie 80 % lankytojų paspaudžia svetaines pirmame rezultatų puslapyje ir tik nedidelė dalis patenka į antrąjį ar paskesnius puslapius. Taigi, atlikdami SEO ir patekę į pirmąjį puslapį, padidinsite tikimybę, kad jūsų svetainė sulauks naudingo srauto.

Pastebime, kad lankytojai iš natūralios paieškos atlieka kone daugiausia konversijų – perka iš internetinės parduotuvės, skambina, siunčia užklausas ar imasi kitų teigiamų veiksmų. Taigi SEO yra vienas produktyviausių skaitmeninės rinkodaros kanalų grįžtamojo ryšio atžvilgiu.

Jūs nemokėsite už paspaudimus ant pozicijų organinėje paieškoje. Be to, nustojus daryti SEO, reitingai nedingsta iš karto. Ypač jei jie buvo gerai pagaminti.

Net maža ar vidutinė svetainė internete gali konkuruoti ir kartais aplenkti didesnes kompanijas.

Minusai

SEO paslaugos gali būti brangios, ypač jei optimizuojate konkurencingą verslo nišą. Daug kas priklauso nuo konkuruojančių svetainių veiksmų.

Kokybės optimizavimas kartais reikalauja perdaryti seną svetainę arba sukurti naują. Ir tai reikalauja papildomų išlaidų.

Sunku išsirinkti gerą SEO agentūrą ar kitą patikimą specialistą. Rinkoje yra daug mėgėjų, kurie neturi reikiamos patirties, o jūsų svetainė gali tapti jų jūrų kiaulyte.

Rezultatų dažnai tenka palaukti. SEO paslaugos veikia lėtai, negalite priverstinai atlikti tam tikrų veiksmų, nes tai gali sukelti įtarimą Google algoritme. Taigi darbas turi būti atliktas subtiliai ir neskubant.

Aukštesnė pozicija pritraukia papildomo srauto į Google. Visada kyla klausimų tarp naudingų lankytojų ir potencialių klientų, kurie yra nieko verti, ieškantys pigiausios kainos ar net nesiruošia pirkti, o tiesiog nori daugiau informacijos.

Apie SEO optimizavimą galite pasiskaityti šiame straipsnyje.

2022.01.21; 00:05