kamuolys_krepsinio

Europos krepšinio čempionatas sukėlė reklaminių akcijų furorą. Nors reklamuojasi visi, kas tik gali, išsikovoti išskirtines pozicijas vartotojų sąmonėje pavyksta ne visiems. Reklamos planavimo ir pirkimo agentūros „OMD” atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad krepšinio čempionato rėmėjais įvardinami ne būtinai pagrindiniai jo rėmėjai, o tie, kurie savo prekinį ženklą su krepšiniu sieja jau seniai.

Analizuojant klausimo „kas yra šio čempionato rėmėjai?“ rezultatus aiškiai išsiskiria lyderiai – Švyturys (43,4 proc. iš nurodžiusių bent vieną rėmėją), IKI (39,8 proc.); toliau seka Viči (16,5 proc.) ir Vytautas (9,4 proc.). Tų pačių prekės ženklų akcijos/loterijos, siūlančios laimėti bilietus į rungtynes, taip pat sulaukė daugiausia susidomėjimo.

Continue reading „Senieji krepšinio rėmimo „vilkai“ laimės daugiausiai”