
Vaizdo įrašų dalijimosi platforma „Youtube“ neribotam laikotarpiui užblokavo Donaldo Trumpo kanalą ir taip pat užkirto kelią buvusio JAV prezidento advokatui Rudy’iui Giuliani užsidirbti iš savo skelbiamų vaizdo įrašų, pranešė JAV žiniasklaida.

Vaizdo įrašų portalas „Youtube“ balandžio mėnesį prarado apie 5 proc. besireklamuojančių Kanados ir JAV įmonių, teigia analitikos įmonė „MediaRadar“.
Kovo pabaigoje pasirodė pranešimai, kad tokių prekių ženklų kaip „Mercedes-Benz“ ar „Waitrose“ reklamos „Youtube“ portale pasirodydavo šalia neonacistinio ar kitokio ekstremalaus arba įžeidžiančio turinio.
Skandalui iškilus į viešumą, kai kurios įmonės nusprendė išimti savo reklamas iš „Youtube“. Pavyzdžiu, reklamos agentūra „Havas“ nusprendė išimti visas arba dalį savo klientų „L’Oreal“, „McDonalds“, „Audi“, „Starbucks“ bei „Pepsi“ reklamų.
„MediaRadar“ pastebi, kad 5 proc. prarastų reklamos klientų yra gana reikšmingas skaičius, tačiau tam, kad „Youtube“ iš tikro pajustų skandalo pasekmes, reklamas iš portalo turėtų išimti virš 10 proc. klientų.
Taip pat pažymima, kad kai kurios kompanijos, po skandalo nusprendusios išimti savo reklamas iš „Youtube“, bent jau iš dalies reklamas į portalą grąžina.
Informacijos šaltinis – ELTA agentūra.
2017.05.06; 07:08
Gintaras Beresnevičius kažkada rašė: „Nebe tokios šiandien imperijos, jos ne visada sutelpa į tas teritorijas, kurias jos užima žemėlapyje. […] Imperijos dabar būna ir virtualios“. Gintaras Beresnevičius kalbėjo apie regioną, kuris apimtų Lietuvos Didžiosios kunigaikštystės teritoriją, – čia skleidžiasi lietuviškasis „imperializmas“.
Ši idėja yra yra įdomi, daugeliui priimtina. Tačiau didysis eseistas nekalbėjo apie dar vieną erdvę, kur gali skleistis lietuviškumas – tai iš tiesų virtuali erdvė: internetas.