NATO naikintuvai šešis kartus kilo lydėti Rusijos orlaivių


NATO naikintuvų skrydis. Dainiaus Labučio (ELTA) nuotr.

Praėjusią savaitę, gegužės 31-birželio 6 dienomis, NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai šešis kartus kilo atpažinti ir lydėti tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros skridusių Rusijos Federacijos karinių orlaivių, pranešė Krašto apsaugos ministerija.
 
Gegužės 31-ąją Baltijos šalių oro erdvę saugantys NATO naikintuvai atpažino orlaivį AN-12, skridusį tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį.
 
Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė, iš anksto pateikto skrydžio plano neturėjo.
 
Birželio 2-ąją NATO naikintuvai atpažino du Rusijos orlaivius SU-27, skridusius iš Kaliningrado srities tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros ir grįžusius atgal į Kaliningrado sritį, ir orlaivį IL-22, skridusį iš žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaiviai SU-27 skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, skrydžio plano neturėjo. IL-22 skrido su radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSVC palaikė, skrydžio plano neturėjo.
 
Tą pačią dieną NATO naikintuvai atpažino du Rusijos orlaivius SU-35, kurie skrido iš žemyninės dalies tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros, ir grįžusius į žemyninę dalį. Orlaiviai skrido su radiolokaciniais atsakikliais, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, skrydžio planų neturėjo.
 
Birželio 3-ąją NATO naikintuvai atpažino orlaivį IL-22, skridusį iš Kaliningrado srities į žemyninę dalį. Orlaivis skrido su radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSVC palaikė, skrydžio plano neturėjo. Tuo pačiu pakilimu NATO orlaiviai atpažino du SU-24M, skridusius iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Abu SU-24M skrido be radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, skrydžio planų neturėjo.
 
Taip pat NATO naikintuvai atpažino orlaivį An-12, skridusį iš žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. An-12 skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su RSVC palaikė, skrydžio plano neturėjo. Taip pat atpažino orlaivius Su-35 ir Su-30, skridusius iš žemyninės dalies ir grįžusius į žemyninę dalį. Su-35 ir Su-30 skrido be radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, skrydžio planų neturėjo.
 
Birželio 3-iąją NATO oro policijos naikintuvai atpažino ir orlaivį AN-72, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į žemyninę dalį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su RSVC palaikė, skrydžio plano neturėjo. NATO naikintuvai atpažino du orlaivius Su-35, skridusius iš žemyninės dalies ir grįžusius į žemyninę dalį. Abu Su-35 skrido be radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, skrydžio planų neturėjo.
 
Birželio 4-ąją NATO naikintuvai atpažino orlaivį AN-12, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su RSVC palaikė, skrydžio plano neturėjo.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2021.06.07; 15:23
print

Prisijunkite prie diskusijos

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *