Nerijus Bakasėnas
Atmetus mikro ir makro ekonomikos poveiki pardavimams iš esmės pažvelgėme, atrodytų iš pirmo žvilgsnio, į paprastus elementarius dalykus. Atmetus išorinius veiksnius, norime pažvelgti į darbuotojų ir darbdavių santykius ir jų ryšių. Paaiškiname, kaip suprasti žmogų, kas lemia gerą „foną“ darbe ir galutinį darbo rezultatą.
Portale slaptai.lt pradedame ciklą straipsnių, susijusių su verslui vienu aktualiausių klausimų: kas lemia pardavimo sėkmę?!
Bene pagrindinė užduotis sukurti išskirtinį, geriausią, unikaliausią, jei ne tada pigiausią prekę bet kurioje srityje. Jei nėra išskirtinumo, tada sunkėja pardavimas, nebent tai yra masinės gamybos prekė (jų prekyba ir marketingas šiek tiek skiriasi). Lengviausia pardavinėti, kai gamini geriausias savo srityje, arba pagal specifikacija išskirtinės prekės, gaminiai.
Pakuotė, pateikimas, reklamos galimybės, paskirtis, prekybos sistemos kūrimas, reklamos kūrimas, viešieji ryšiai ir t.t. ypač tai aktualu jei parduodama per sukurtas sistemas, o ne parduoda vadybininkai….
Ir pagaliau trečias, bet, matyt, pats svarbiausias aspektas ypač aktualus parduodant gyvai tai: bendravimas. Mes parduodami gyvai parduodame savo bendravimą, parduodame savo žinias, savo intelektą, parduodame laiką praleistą su klientu, parduodame pagaliau savo intuiciją ir tt.
Ir šių aktualių temų paprašėme specialistų komentarų. Artimiausiu metu juos paskelbsime skiltyje „verslas”.
2019.07.17; 11:02