Panemunės tilto tarp A. Juozapavičiaus prospekto ir Tilto g. statybos vyko trejus metus. Per tą laiką buvo sutvarkytos ir Panemunėje tilto link vedančios gatvės: rekonstruota ir iki keturių juostų išplatinta Tilto gatvė, atnaujinta Vaidoto gatvės danga, Žemųjų Šančių pusėje rekonstruotas Juozapavičiaus prospektas.
Likus savaitei iki tilto atidarymo vyko dinaminiai ir statiniai bandymai, kuriuos atliko Kelių ir transporto tyrimo instituto specialistai, ant 273 metrų ilgio tilto įrengę specialius daviklius. Apie 20 prietaisų 3 valandas fiksavo įlinkius, liekamuosius įlinkius, deformacijas.
Į pagalbą buvo pasitelkta 13 sunkiasvorių keturračių automobilių, kurių bendras svoris – 400 tonų. Pagal griežtus bandymų reikalavimus tiltas buvo apkraunamas etapais, apkrovą palaipsniui didinant.
2012 m. pabaigoje nugriautas senasis Panemunės tiltas buvo dvigubai siauresnis. Naujojo tilto plotis – 21 metras, važiuojamoji dalis – 14 metrų, eismui skirtos keturios juostos.
Panemunės tilto statybos darbus, kurių vertė 29,8 mln. eurų, atliko bendrovė „Kauno tiltai“. Atidarius tiltą rangovei dar bus likę pabaigti kai kuriuos smulkesnius darbus. Vyriausybė šio tilto statybai šiemet skyrė 7,24 mln. eurų.
Informacijos šaltinis – Susisiekimo ministerija.
Kauno savivaldybės nuotr.
2015.10.31; 03:03