Marketingo komunikacija per kelis dešimtmečius pasikeitė keletą kartų, tad tradicinis marketingas šiuolaikinio žmogaus jau nebeveikia. Milžiniški informacijos srautai vargina vartotojus, jie pradeda ignoruoti įprastus medijos kanalus – televizorius reklamos metu išjungiamas, į reklamą spaudoje ar elektroninėje erdvėje taip pat nebekreipiama dėmesio.
Kaip keičiantis vartojimo įpročiams, pasitelkiant naujas komunikacijos priemones, pelnyti vartotojų pasitikėjimą ir lojalumą verslui – atsakymų į šiuos ir kitus klausimus bei sprendimo būdų pripažinti Lietuvos marketingo profesionalai ieškojo konferencijoje „LiMADay Šiauliai. Turinio marketingas: menas daryti įtaką“.
„Artimiausią dešimtmetį mes vis labiau integruosime technologijas į gyvenimą. Tai yra natūrali raida, kurios pagrindinis tikslas – padaryti mūsų gyvenimą patogesniu. Išsiilgusieji realaus bendravimo jį ir rinksis, o pavargusieji nuo realybės –e-draugijas. Tad marketingo specialistų užduotis bus patenkinti tuos lūkesčius, – teigia konferencijos pranešėjas Rytis Buračas, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narys bei pardavimų ir marketingo konsultavimo įmonės „Permamon LT“ vadovas. – Šiandien jaupereinama nuo tiesmukiško skatinimo įsigyti produktus prie vartotojo ir pardavėjo partnerystės. Tie, kas susikoncentruos į tokius santykius – ryšių kūrimą su vartotoju, vadovausis kokybiško, naudingo ir turinčio pridėtinę vertę pačiam vartotojui turinio kūrimu, taps pažangiausiais bei sėkmingiausiais pardavimo profesionalais.“
Pasak R.Buračo, daugiausia lojalių pirkėjų išliks tose kategorijose, kuriose kaina nėra pirmas pasirinkimo kriterijus, o svarbiau yra išskirtinumas, saviraiška, asmenybės, socialinio išskirtinumo aspektai, unikalumas.
„Išanalizuokite, kuo skiriatės nuo kitų, kodėl esate ar turite būti geriausi savo tiksliniam vartotojui, išklausykite ir įsiklausykite, ką jums sako klientai bei tapkite su jais partneriais ir draugais – tik tada tai bus patys lojaliausi jūsų klientai, geriausi prekės ženklo ambasadoriai ir patarėjai“, – pastebi R.Buračas. Atsakymas į klausimą „Kas valdys pasaulį ateinantį dešimtmetį?“ užkoduotas jo pranešime „Tegyvuoja naujas karalius – turinys!“.
„LiMADay Šiauliai“ konferencijoje Vytautas Kubilius, „Google“ kompanijos verslo plėtros vadovas Baltijos šalims, savo pranešime „Seisminiai pokyčiai vartotojų elgsenoje ir naujos rinkodaros kryptys“ pristatė „Google“ tyrimus ir naujos kartos marketingo modelius, pritaikytus šiandienos dinamiškai kintančioms rinkoms.
E-komercijos ir e-marketingo praktikas, skaitmeninio marketingo agentūros „Impartner“ verslo plėtros vadovas Vytautas Vorobjovas savo pranešime atsakė į klausimą, kaip turinys parduoda produktus – ką reikia pasakyti, kad vartotojas paspaustų mygtuką „pirkti“.
Turinio kūrimo ir komunikacijos agentūros „Contentum“ vadovas Gintaras Gimžauskas dalinosi įžvalgomis, kaip suteikti pretekstą aplinkiniams kalbėti apie prekes ar paslaugas. Reklamos agentūros „Vystymas Group“ įkūrėjas ir vadovas Andrius Gricius atskleidė naudingo, aktualaus bei vertę kuriančio vizualaus ir tekstinio turinio kūrimo svarbiausius principus, o Rimvydas Širvinskas, daugeliui geriau žinomas pseudonimu Makalius, pasidalino savo sėkmės istorija, kaip pomėgį paversti verslu.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) įkurta 2004 m. Organizacija vienija 630 marketingo ir komunikacijos srityse dirbančių žmonių. Asociacijos skyriai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. „LiMADay Šiauliai“ konferencija „Turinio marketingas: menas daryti įtaką“ vyko vasario 28 d., Šiaulių arenos konferencijų salėje (J. Jablonskio g. 16, IV a.).
2014.03.01; 05:32