Operos solistas Vaclovas Daunoras. Dainiaus Labučio (ELTA) nuotr.

Eidamas 84-uosius metus mirė vienas žymiausių visų laikų Lietuvos operos solistų – bosas Vaclovas Daunoras, praneša portalas LRT.lt.
 
Jis laikomas vienu labiausiai pasaulyje išgarsėjusių lietuvių dainininkų.
 
V. Daunoras 1960 m. debiutavo operoje „Karmen“ Eskamiljo vaidmeniu. 1962 m. iškovojo trečią vietą M. Glinkos konkurse Maskvoje.
 
1966 m. tarptautiniame P. Čaikovskio konkurse Maskvoje pelnė ketvirtą vietą. 1971 m. tarptautiniame Tulūzos (Prancūzija) konkurse laimėjo „Grand Prix“.
 
Gastroliavo Bulgarijoje, Lenkijoje, Čekoslovakijoje, VDR, Švedijoje, Italijoje, Prancūzijoje, Suomijoje, JAV, Kanadoje, Egipte.
 
V. Daunoras karjerą baigė 2005-aisiais. Jis taip pat 1988 m. dalyvavo Sąjūdžio veikloje, tačiau vėliau iš jos pasitraukė.
 
Beveik du dešimtmečius operos solistas V. Daunoras su antrąja žmona Egle Marija gyveno ant Atlanto vandenyno kranto Floridoje (JAV). Ten jis turėjo puikias sąlygas savo aistroms – žvejoti ir tapyti.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2020.10.20; 04:00

Prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys pasaulyje. „Kanų liūtų“ apdovanojimams šiais metais pateikta daugiau kaip 30 tūkst. paraiškų iš 89 šalių, tarp jų – 11 iš Lietuvos.
 
Geriausi reklamos, rinkodaros ir viešųjų ryšių darbai iš viso pasaulio kovoja skirtingose kategorijose dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei svarbiausio apdovanojimo – „Grand Prix“. Šiemet darbus buvo galima teikti į 27 kategorijas.
 
Dėl „Liūtų” šiemet kovoja 6 lietuvių darbai – iš viso 11 paraiškų.
Šiais metais Lietuvai atstovauja reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“, „New! “, „Folk“, strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ ir Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“.
 
Reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ apdovanojimams pateikė du projektus. Pirmasis – „Lietuvos draudimo“ projektas „Viena išgelbėta gyvybė – daugybė išgelbėtų gyvenimų“, pateikiamas Sveikatos ir sveikatingumo („Health & Wellness”) kategorijoje. Ši kampanija skirta pirmosios pagalbos įgūdžiams aktualizuoti. Kampanija paremta videointerviu, kuriame dviem vaikinams, prieš metus išgelbėjusiems vyriškio gyvybę, interviu metu netikėtai padėkoja išgelbėtas asmuo ir jo artimieji.
 
Antrasis darbas – TELE2 „Laisvo interneto“ kampanija, kovojanti Kūrybiško efektyvumo („Creative Effectiveness”) kategorijoje. TELE2 kampanija su po Lietuvą keliaujančiu namu praėjusiais metais pateko į „Kanų liūtų“ finalininkų sąrašą, todėl šiemet galėjo varžytis Efektyvumo kategorijoje, į kurią galima teikti tik jau apdovanotus arba į finalą patekusius darbus.
 
Kūrybinė agentūra „New! “ apdovanojimams pateikė MO muziejų pristatantį įvaizdinį klipą „Pasaulio istorija“ Video („Film”) kategorijoje. Jame pasakojama pasaulio sukūrimo istorija, iliustruota daugiau nei 60-ia lietuviško modernaus meno darbų iš MO kolekcijos.
 
Dizaino agentūra „Folk“ kovoja su „Signato“ projektu Dizaino („Design”) ir Meistrystės („Industry Craft”) kategorijose. „Signato“ – tai šriftas, atkurtas pagal Vasario 16-osios akto rankraštį ir pristatytas Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio proga.
 
Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ varžosi su vienu projektu 4 subkategorijose. Tai daug skirtingų reakcijų ir atgarsio pasaulyje sulaukusi kampanija „Vilnius – Europos G taškas“. Drąsiu šūkiu ir vizualais reklama siekė didinti Vilniaus žinomumą tikslinėse atvykstamojo turizmo rinkose – Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje. Darbas pateiktas į 3 Kūrybiškos strategijos („Creative Strategy”) subkategorijas ir Lauko („Outdoor”) kategoriją.
 
Strateginės komunikacijos agentūra „Publicum” šiais metais taip pat kovoja dėl apdovanojimų su TELE2 roamingo paslaugos krizės suvaldymo kampanija.
 
Nors reklamos agentūros „Not Perfect|Y&R“ nėra Lietuvos paraiškų sąraše, tačiau ji pateikė 3 darbus kartu su prancūzais „Red Fusion Paris“, kompanijos „Colgate Palmolive“ įkurta kūrybine agentūra. Lietuvių ir prancūzų bendrai kurta vaikiškos dantų pastos „Colgate“ kampanija „Nežaisk su cukrumi“ buvo pristatyta Lenkijoje. Jungtiniai trys darbai pateikti į Spaudos („Print & Publishing”) ir Lauko („Outdoor”) kategorijas.
 
Festivalyje Lietuvai atstovauja ir „Jaunųjų liūtų” konkursą Lietuvoje laimėjusios agentūros „Imagine” komanda – Aistė Jakimavičiūtė Bikauskė ir Ugnė Balčiūnaitė.
 
Trečiadienį lietuvaičių laukia užduotis Skaitmeninio sprendimo kategorijoje ir kūrybinė kova su beveik šimtu varžovų iš kitų šalių.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2019.06.17; 09:34

Vokiečių žurnalas Bild siūlo šešis variantus sankcijų, kurios iš tikrųjų bus skausmingos Vladimirui Putinui. Antai pradžiai leidinys siūlo atimti iš Putino teisę rengti 2018 metų futbolo pasaulio čempionatą ir Formulės–1 Grand Prix Sočyje.

Šis renginys suplanuotas 2014 metų rudeniui. „Kadangi rusai labai nori tapti futbolo pasaulio čempionais, jie net pasamdė vieną iš sėkmingiausių pasaulyje trenerių Fabio Capello“.

Kaip antrąją sankciją leidinys reikalauja „išvyti“ iš Vokietijos Rusijos ambasadorių Vladimirą Graniną – taip, kaip Vokietijos vyriausybė buvo pasielgusi su Sirijos ambasadoriumi 2012 metais.

Trečioji sankcija Rusijai turi būti „draudimas nusileisti Rusijos lėktuvams, taip pat ir privatiems“.

Continue reading „Šeši dalykai, kurie būtų skaudūs Rusijai”