Prekybos centrai ir parduotuvė nuolat siūlo įsigyti vieną ar kitą dalyką pigiau. Pirkėjams jau įprasti tapo ir kiekvieną sezoną vykstantys išpardavimai, tad daugeliui ieškoti prekių su nuolaida jau yra tapę įpročiu.

Tai rodo ir vartotojų atlikta apklausa, kurios duomenimis, tik labai nedidelis procentas pirkėjų visiškai nesidomi siūlomomis nuolaidomis.

Vartojimo kreditų bendrovės Vivus.lt atliktoje apklausoje dalyvavo 878 respondentai iš įvairių Lietuvos miestų. Respondentų buvo klausiama, kokioms prekėms taikomos nuolaidos jiems yra aktualiausios, ir ar norėdami įsigyti norimą daiktą jie laukia kol šis atpigs.

Apklausos rezultatai parodė, kad pirkėjai labiausiai domisi nuolaidomis namų apyvokos prekėms – jas kaip aktualiausias išskyrė kas trečias respondentas (33 proc.). Šių prekių kur kas dažniau ieško moterys nei vyrai, atitinkamai – 71 proc. ir 29 proc.

Neženkliai mažesnis skaičius apklaustųjų rūbus įvardijo kaip prekes, kurių nuolaidų dairosi dažniausiai – atitinkamai 32 proc. Šios nuolaidos aktualiausios 25-34 m. amžiaus pirkėjų grupei.

Tuo tarpu, nuolaidomis buitinei technikai ir elektronikai domisi perpus mažau – 16 proc. apklaustųjų.

Lygiai pusė apklaustųjų (50 proc.) tvirtino daiktus perkantys tada, kai jiems jų prireikia, nepriklausomai nuo to, ar šis nukainotas ar ne.

Tuo tarpu kiti (41 proc.) laukia specialių nuolaidų ir išpardavimų, bet perka jiems reikalingas prekes, jei šios tuo metu parduodamos už įprastą kainą.

Vis dėlto, pasirodo, nuolaidomis nesidomi tik absoliuti mažuma pirkėjų – vos 2 proc. Didesnė dalis respondentų (35 proc.) nuolaidų sezonų metu linkę išleisti nuo 50 iki 100 eurų, 26 proc. šiuo metu išleidžia nuo 100 iki 200, 11 proc. – nuo 200 iki 400, o 4 proc. pirkiniams su nuolaida skiria ir didesnę nei 400 eurų sumą.

2019.03.19; 00:30

Televizijos turiniui vis masiškiau persikeliant į internetą, televizorius vis dar išlieka vienu iš dažniausiai perkamų buitinės elektronikos prietaisų. Ekspertų teigimu, tradicinis televizijos žiūrovas neišnyks, tačiau jis mažiau dėmesio skirs vienam ekranui – vis dažniau bežiūrint televizorių jo rankose atsiras telefonas ar planšetinis kompiuteris.

„Televizorius, kaip prekė, vis dar išlaiko patrauklumą – tai liudija visai neseniai Kaune, prekybos centre „Molas“, vykusios televizorių išpardavimo mugės rezultatai, kuomet televizorių pardavimai augo 5 kartus, – sako prekybos centrą valdančios įmonės „BPT Optima Retail“ generalinis direktorius Darius Urbonas. – Pirkėjus domina ne tik patraukli prekės kaina, bet ir galimybė gauti išsamią informaciją, pasikonsultuoti su čia dirbančiais specialistais – to dažnai trūksta televizorių įsigyjant internetu.“

Continue reading „Į internetą persikelianti televizija didina televizorių pardavimus”