Televizijos turiniui vis masiškiau persikeliant į internetą, televizorius vis dar išlieka vienu iš dažniausiai perkamų buitinės elektronikos prietaisų. Ekspertų teigimu, tradicinis televizijos žiūrovas neišnyks, tačiau jis mažiau dėmesio skirs vienam ekranui – vis dažniau bežiūrint televizorių jo rankose atsiras telefonas ar planšetinis kompiuteris.
„Televizorius, kaip prekė, vis dar išlaiko patrauklumą – tai liudija visai neseniai Kaune, prekybos centre „Molas“, vykusios televizorių išpardavimo mugės rezultatai, kuomet televizorių pardavimai augo 5 kartus, – sako prekybos centrą valdančios įmonės „BPT Optima Retail“ generalinis direktorius Darius Urbonas. – Pirkėjus domina ne tik patraukli prekės kaina, bet ir galimybė gauti išsamią informaciją, pasikonsultuoti su čia dirbančiais specialistais – to dažnai trūksta televizorių įsigyjant internetu.“
Continue reading „Į internetą persikelianti televizija didina televizorių pardavimus”