Profesinių sąjungų konfederacijos pirmininkė Inga Ruginienė. Mariaus Morkevičiaus (ELTA) nuotr.

Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos (LPSK) pirmininkė Inga Ruginienė, kalbėdama apie ketvirtadienį pasibaigusio „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) vairuotojų streiko rezultatus, teigia, kad tai istorinis darbuotojų laimėjimas.
 
Pasak jos, tai vienintelis iš tikrųjų pasisekęs streikas Lietuvoje ir tai gali turėti įtakos tam, kaip įmonių darbuotojai gins savo teises ateityje. Visgi, jos manymu, tam tikrais aspektais VVT darbuotojai savo interesų apginti nesugebėjo.
 
„Šis streikas, tai turbūt istorinis laimėjimas darbuotojų. Žiūrint į streikų istoriją Lietuvoje, tai turėjome kelis bandymus streikuoti, bet arba, kaip buvo matoma „Švyturio“ atveju, buvo neleista streikuoti, o „Achemos“ atveju streikas yra kaip ir dar nepasibaigęs. Tai šiandien matome, iš tikrųjų baigtinį procesą. Ir galima sveikinti darbuotojus, kad tai buvo pasiekta“, – Eltai teigė I. Ruginienė.
 
Pasak LPSK pirmininkės, tai kad VVT vadovybė streikavusiems vairuotojams dalinių algų neišmokės, yra darbuotojų pralaimėjimas. Jos teigimu, streikas yra darbdavio nekompetencijos rezultatas, tad jam ir turėtų tekti atsakomybė dėl darbininkų laiko apmokėjimo.
 
„VVT vienareikšmiškai turėjo išmokėti dalines algas streikuojantiems vairuotojams. Darbo kodeksas numato tokią galimybę. Ir reikia atskirti tai, kas yra streikas, nuo pravaikštos. Nes vienur, darbuotojas pats nusprendžia neateiti į darbą dėl savų priežasčių, jis neatlieka jokios funkcijos, tad darbdavys jam nemoka. Bet šiuo atveju, darbuotojai ėmėsi kraštutinės savo teisių gynimo priemonės ir darbdavys juos išstūmė į tokią situaciją. Tai visas tas procesas ir paslaugos netiekimas buvo absoliuti darbdavio kaltė“, – aiškino ji.
 
Vairuotojų streikas Vilniuje. Gintaro Visocko nuotr.

I. Ruginienė taip pat tikisi, kad VVT vairuotojų streiko pavyzdys parodys Lietuvos darbuotojams, jog šie neprivalo kęsti blogų darbo sąlygų. Visgi, jos manymu, tai, kad VVT vairuotojų streikui suorganizuoti prireikė dviejų metų, parodo dabartinio darbo kodekso trūkumus.
 
„Labai tikiuosi, kad Lietuvos darbuotojai suaktyvės ir nustos kentėti. Šis streikas d avė kelias pamokas. Pirma, jis parodė naujojo darbo kodekso netobulumą, kad ten viskas surašyta taip, kad streikai praktiškai neįmanomi būtų pradėti. Nes tiek „Achemos“, tiek VVT atvejais turėjo du ar trys metai praeiti, kol realiai žmonės galėjo streikuoti. Kitas dalykas, šis streikas parodė, kad tik per darbuotojų nepasidavimą visokioms pagundoms ir darbdavio spaudimui, galima pasiekti teigiamos naudos. Tik dėka darbuotojų vienybės, buvo gautas toks laimėjimas“, – tvirtino LPSK pirmininkė.
 
ELTA primena, kad ketvirtadienį baigėsi VVT darbuotojų neterminuotas streikas. Skaičiuojama, kad jame dalyvavo apie 35 proc. VVT vairuotojų.
 
VVT skaičiuoja, kad viena streiko diena jai kainavo apie 150 tūkst. eurų negautų pajamų.
 
VVT sostinėje aptarnauja 76 iš 105 maršrutų: penkis greituosius, 17 troleibusų ir 54 autobusų.
 
Streikas turėjo vykti spalio mėnesį, bet buvo atidėtas, nes buvo pasiektas susitarimas nuo lapkričio vidurio VVT darbuotojų atlyginimą kelti 10 proc. Bet nebuvo sutarta dėl reikalavimo įtraukti darbo apmokėjimo sistemą į kolektyvinę sutartį.
 
Žygimantas Šilobritas (ELTA)
 
2022.12.25; 00:30

„Vilniaus viešojo transporto” vairuotojų streikas. Juliaus Kalinsko (ELTA) nuotr.

Vilniaus meras Remigijus Šimašius tvirtina, kad penktadienį įvyko konstruktyvus derybų tarp „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) vadovybės ir profsąjungos derybų raundas bei buvo sutarta dėl visų esminių Kolektyvinės sutarties punktų ir streiko reikalavimų. Tačiau, pasak jo, profsąjunga šeštadienį iškėlė naują reikalavimą, kuriam savivaldybė bei VVT vadovybė nepritaria.
 
„Vakar buvo itin konstruktyvus derybų raundas – pagaliau sutarta dėl VISŲ esminių Kolektyvinės sutarties punktų ir streiko reikalavimų. Logiška, nes ir taip pagerintos darbuotojų sąlygos tampa vis geresnės, saugiklių darbuotojams dabar dar daugiau. Šiandien šį susitarimą aptarė ir naujų pastabų jam neturėjo VVT darbuotojų profesinės sąjungos taryba – todėl mes (VVT ir savivaldybė) iš savo pusės jau esame pasirengę pasirašyti naują Kolektyvinę sutartį. Ji jau parengta, trūksta parašų. Bet šiandien profesinė sąjunga, deja, iškėlė naują reikalavimą dėl streiko užbaigimo – jie reikalauja streikuojantiems darbuotojams sumokėti pusę atlygio“, – savo feisbuko paskyroje pranešė R. Šimašius.
 
Jo manymu, toks reikalavimas yra neteisingas ir tam įvardijo keturias priežastis, kuriose akcentuojamas tokio reikalavimo nesąžiningumas nestreikavusių darbuotojų atžvilgiu bei VVT finansinės situacijos bloginimas.
 
„Pirma, Darbo kodeksas nurodo, kad streikuojantys darbuotojai atlygio negauna (nebent susitaria kitaip – bet mūsų pozicija buvo aiški nuo derybų pradžios). Streikas yra kraštutinė priemonė, jis yra žalingas abiem pusėms, ir darbuotojų profesinė sąjunga tai žinojo prieš jį pradėdama. Antra, tai nebūtų sąžininga nestreikavusių darbuotojų atžvilgiu, tai būtų demotyvacija jiems. Trečia, streikas blogina VVT finansinę situaciją (atsiranda baudos dėl nevykdomų maršrutų), o mokėjimai nedirbantiems darbuotojams turėtų didelių neigiamų finansinių pasekmių“, – aiškino sostinės vadovas.
 
„Ketvirta, girdėjome, VVT profesinės sąjungos pirmininkas dar prieš streiką pažadėjo streikuojantiems darbuotojams mokėti kompensacijas (po 40 eurų už dieną) – kviečiu jį laikytis šio pažado. Tuo labiau, kad profesinė sąjunga lėšų tam turi – iš narių mokesčių ir VVT per pastaruosius penkerius metus ji yra gavusi apie 1,5 mln. eurų pajamų. Dabar puiki proga parodyti rūpestį darbuotojais ir kompensuoti jiems streiko dienas“, – pridėjo jis.
 
Galiausiai politikas pasidžiaugė, kad profsąjunga įrodė, jog konstruktyvus pokalbis yra įmanomas ir, anot jo, pasirašyti Kolektyvinę sutartį VVT vadovybė pasiruošusi pasirašyti jau sekmadienį.
 
„Profesinė sąjunga vakar įrodė, kad konstruktyvus pokalbis yra įmanomas. Ačiū jiems. Suderėtos sąlygos tenkina vairuotojus – kviečiu dar šiandien atsiimti naujai atsiradusį reikalavimą sumokėti streikuojantiems darbuotojams. Kolektyvinę sutartį, kurios visi punktai jau suderinti, esame pasiruošę pasirašyti jau rytoj, kad pirmadienį visi autobusai galėtų išvažiuoti į miestą, o vairuotojai vėl pradėtų gauti atlygį už darbą“, – sakė Vilniaus meras.
 
„Labai tikiuosi, kad profesinė sąjunga šį kvietimą išgirs ir miestiečiai nebeturės nepatogumų keliauti po Vilnių“, – pridėjo jis.
 
ELTA primena, kad praeitą pirmadienį prasidėjo neterminuotas VVT darbuotojų streikas. Skaičiuojama, kad streike dalyvauja apie 35 proc. VVT vairuotojų.
 
VVT profsąjungos teigimu, gruodžio 12 dieną streike dalyvavo 582 vairuotojai.
 
Pagal teismo nutartį VVT ir profesinės sąjungos atstovai, atsakingi už streiko organizavimą, turi užtikrinti ne mažiau kaip 50 proc. minimalių paslaugų teikimą miestiečiams. Kilus grėsmei dėl šios nutarties neįvykdymo, profesinė sąjunga įsipareigojo bendrovei nedelsdama reaguoti į susidariusią situaciją ir garantuoti reikiamą skaičių darbuotojų, kad būtų susisiekimas mieste keleiviams būtų užtikrintas. 
 
VVT sostinėje aptarnauja 76 iš 105 maršrutų: penkis greituosius, 17 troleibusų ir 54 autobusų. Nuo ketvirtadienio užtikrintas 50 proc. autobusų ir daugiau nei 50 proc. troleibusų kursavimas.
 
Streikas turėjo vykti spalio mėnesį, bet buvo atidėtas, nes buvo pasiektas susitarimas nuo lapkričio vidurio VVT darbuotojų atlyginimą kelti 10 proc. Bet nebuvo sutarta dėl reikalavimo įtraukti darbo apmokėjimo sistemą į kolektyvinę sutartį.
 
Ignas Dobrovolskas (ELTA)
 
2022.12.18; 07:14

Vairuotojų streikas Vilniuje. Gintaro Visocko nuotr.

„Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) vadovybei ir profesinei sąjungai toliau nerandant sutarimo, penktadienį tęsis VVT vairuotojų paskelbtas neterminuotas streikas.
 
Trečiadienį VVT profesinė sąjunga derybų metu turėjo pateikti savo atsakymus į VVT vadovybės antradienį pasiūlytą kompleksinį sprendimą. Anot VVT valdybos komentarų, šis susitikimas neįvyko.
 
Visgi, anot VVT komunikacijos ir rinkodaros vadovė Giedrė Buivydaitės, ketvirtadienį VVT vadovybei ir profsąjungai pavyko susitikti ir derybos tęsėsi. Tikimasi, kad derybos galės įvykti ir penktadienį.
 
Pirmadienį prasidėjo neterminuotas „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) darbuotojų streikas. Skaičiuojama, kad streike dalyvauja apie 35 proc. VVT vairuotojų.
 
VVT teigimu, streikuojančiųjų darbuotojų skaičius nuo darbo savaitės pradžios iki dabar išlieka arti 500. Penktadienį buvo lygiai 472 streikuojančių vairuotojų.
 
Pagal teismo nutartį VVT ir profesinės sąjungos atstovai, atsakingi už streiko organizavimą, turi užtikrinti ne mažiau kaip 50 proc. minimalių paslaugų teikimą miestiečiams. Kilus grėsmei dėl šios nutarties neįvykdymo, profesinė sąjunga įsipareigojo bendrovei nedelsdama reaguoti į susidariusią situaciją ir garantuoti reikiamą skaičių darbuotojų, kad būtų susisiekimas mieste keleiviams būtų užtikrintas.
 
VVT sostinėje aptarnauja 76 iš 105 maršrutų: penkis greituosius, 17 troleibusų ir 54 autobusų. Nuo ketvirtadienio užtikrintas 50 proc. autobusų ir daugiau nei 50 proc. troleibusų kursavimas.
 
Streikas turėjo vykti spalio mėnesį, bet buvo atidėtas, nes buvo pasiektas susitarimas nuo lapkričio vidurio VVT darbuotojų atlyginimą kelti 10 proc. Bet nebuvo sutarta dėl reikalavimo įtraukti darbo apmokėjimo sistemą į kolektyvinę sutartį.
 
Žygimantas Šilobritas (ELTA)
 
2022.12.16; 00:30

Vilniaus vairuotojų streikas. Slaptai.lt fotografija

„Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) vadovybei ir profesinei sąjungai nerandant sutarimo, pirmadienį tęsiasi VVT vairuotojų gruodžio 5 d. paskelbtas neterminuotas streikas. Skaičiuojama, kad streike dalyvauja apie 500 asmenų – 35 proc. VVT vairuotojų.
 
Streikas paskelbtas VVT vadovybei ir profesinei sąjungai nesutariant dėl kolektyvinės sutarties ir darbo apmokėjimo sistemos.
 
Streiko pradžioje, į gatves išvažiavus mažiau nei pusei reikalingų autobusų, VVT vadovybė į teismą padavė ieškinį dėl streiko nutraukimo. Bet, VVT profsąjungai užtikrinus tinkamą darbuotojų skaičių, ieškinys trečiadienį buvo atsiimtas.
 
Po šio įvykio, ketvirtadienį buvo tikėtasi judėjimo link susitarimo, tačiau penktadienį vykusių derybų metu vėl kilo nesutarimai tarp VVT vadovybės ir profsąjungos bei konsensuso rasti nepavyko.
 
Derybos vyko ir savaitgalio metu, bet sutarimas nebuvo rastas.
 
VVT sostinėje aptarnauja 76 iš 105 maršrutų: penkis greituosius, 17 troleibusų ir 54 autobusų. Nuo ketvirtadienio užtikrintas 50 proc. autobusų ir daugiau nei 50 proc. troleibusų kursavimas.
 
Streikas turėjo vykti spalio mėnesį, bet buvo atidėtas, nes buvo pasiektas susitarimas nuo lapkričio vidurio VVT darbuotojų atlyginimą kelti 10 proc. Bet nebuvo sutarta dėl reikalavimo įtraukti darbo apmokėjimo sistemą į kolektyvinę sutartį.
 
Žygimantas Šilobritas (ELTA)
 
2022.12.12; 09:37

Vairuotojų streikas Vilniuje. Gintaro Visocko nuotr.

Socialdemokratų partijos pirmininkė Vilija Blinkevičiūtė palaiko streikuojančius „Vilniaus viešojo transporto” (VVT) darbuotojus, o bendrovės direktorių ragina kuo greičiau išspręsti tebesitęsiantį konfliktą.
 
Tuo metu Vilniaus miesto vadovus – merą „laisvietį“ Remigijų Šimašių ir konservatorių deleguotą vicemerą Valdą Benkunską – ji ragina prisiimti atsakomybę ir savo ruožtu svarstyti VVT vadovo atsakomybės klausimą.
 
„Už tai, kad streikas jau savaitę vyksta savivaldybės įmonėje, reikia „dėkoti“ merui ir vicemerui. Savivaldybės įmonei vadovauja žmogus, kuris nesugeba sutarti su savo darbuotojais, vengia prisiimti atsakomybę. Regis, kolektyvinės sutarties jis bijo lyg velnias kryžius. Tai – tikras nesusipratimas Europos Sąjungos valstybėje. Reikia elgtis priešingai ir dėti visas pastangas, kad kolektyvinių sutarčių būtų daugiau. Taip, kaip yra, pavyzdžiui, Skandinavijos valstybėse”, – šeštadienį LSDP tarybos posėdyje kalbėjo V. Blinkevičiūtė.
 
Pasak politikės, Vilniaus miesto valdančioji koalicija, gana pasyviai stebėdama procesą, vykstantį VVT, elgiasi nesuprantamai – vengia priimti sprendimus jau porą metų.
 
„Dar kartą prašau sveiko proto – įsiklausyti ir pagaliau pasirašyti kolektyvinę sutartį su VVT darbuotojais. O socialdemokratai remia ir palaiko darbuotojus, kurie streikuoja ir kovoja dėl savo atlyginimų”, – pridūrė V. Blinkevičiūtė.
Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininkė Vilija Blinkevičiūtė. Mariaus Morkevičiaus (ELTA) nuotr.
 
Primename, kad VVT vadovybei ir profesinei sąjungai nerandant sutarimo, savaitgalį tęsis VVT vairuotojų paskelbtas neterminuotas streikas.
 
Ketvirtadienį vykusių derybų metų buvo tikėtasi „proveržio“, tačiau pasak VVT direktoriaus D. Aleknavičiaus, penktadienio rytą vykusios derybos tarp VVT profsąjungos ir VVT vadovybės derybos buvo „žingsnis atgal“.
 
Pirmadienį prasidėjo neterminuotas „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) darbuotojų streikas. Skaičiuojama, kad streike dalyvauja apie 35 proc. VVT vairuotojų.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2022.12.11; 07:44

Vilniaus vairuotojų streikas. Slaptai.lt fotografija

„Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) vadovybei ir profesinei sąjungai nerandant sutarimo, savaitgalį tęsis VVT vairuotojų paskelbtas neterminuotas streikas.
 
Ketvirtadienį vykusių derybų metų buvo tikėtasi „proveržio“, tačiau pasak VVT direktoriaus D. Aleknavičiaus, penktadienio rytą vykusios derybos tarp VVT profsąjungos ir VVT vadovybės derybos buvo „žingsnis atgal“.
 
Nors VVT streiko ir savaitės derybų apžvalgos spaudos konferencijos metu buvo išreikštas noras pratęsti derybas penktadienio popietę, antras derybų etapas neįvyko.
 
Pirmadienį prasidėjo neterminuotas „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) darbuotojų streikas. Skaičiuojama, kad streike dalyvauja apie 35 proc. VVT vairuotojų.
 
VVT teigimu, streikuojančiųjų darbuotojų skaičius nuo darbo savaitės pradžios iki dabar išlieka arti 500. Penktadienį buvo lygiai 472 streikuojančių vairuotojų.
 
Pagal teismo nutartį VVT ir profesinės sąjungos atstovai, atsakingi už streiko organizavimą, turi užtikrinti ne mažiau kaip 50 proc. minimalių paslaugų teikimą miestiečiams. Kilus grėsmei dėl šios nutarties neįvykdymo, profesinė sąjunga įsipareigojo bendrovei nedelsdama reaguoti į susidariusią situaciją ir garantuoti reikiamą skaičių darbuotojų, kad būtų susisiekimas mieste keleiviams būtų užtikrintas.
Vairuotojų streikas Vilniuje. Gintaro Visocko nuotr.
 
VVT sostinėje aptarnauja 76 iš 105 maršrutų: penkis greituosius, 17 troleibusų ir 54 autobusų. Nuo ketvirtadienio užtikrintas 50 proc. autobusų ir daugiau nei 50 proc. troleibusų kursavimas.troleibusai
 
Streikas turėjo vykti spalio mėnesį, bet buvo atidėtas, nes buvo pasiektas susitarimas nuo lapkričio vidurio VVT darbuotojų atlyginimą kelti 10 proc. Bet nebuvo sutarta dėl reikalavimo įtraukti darbo apmokėjimo sistemą į kolektyvinę sutartį.
 
Žygimantas Šilobritas (ELTA)
 
2022.12.10; 05:46

Troleibusas. Slaptai.lt nuotr.

„Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) vadovybei ir profesinei sąjungai nerandant sutarimo, antradienį tęsis VVT vairuotojų paskelbtas neterminuotas streikas.
 
Pirmadienį VVT profesinės sąjungos vadovas Algirdas Markevičius teigė, kad pirmadienį streikas bus tęsiamas, nes vis dar nepavyksta susitarti su VVT vadovybe dėl pageidaujamų autobusų ir troleibusų vairuotojų darbo sąlygų.
 
Tuo tarpu VVT vadovas Darius Aleknavičius aiškina, kad po kol kas negalima pasiekti sutarimo su profsąjunga dėl naujos kolektyvinės sutarties pasirašymo, kadangi profsąjunga kelia per didelius reikalavimus ir atsisako siekti kompromiso.
 
Galiausiai, Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius komentavo, kad šis streikas yra paremtas pasenusiomis nuoskaudomis, nes daugelis profsąjungos iškeltų reikalavimų buvo jau patenkinti.
 
Streikas turėjo vykti spalio mėnesį, bet buvo atidėtas, nes buvo pasiektas susitarimas nuo lapkričio vidurio VVT darbuotojų atlyginimą kelti 10 proc. Bet nebuvo sutarta dėl reikalavimo įtraukti darbo apmokėjimo sistemą į kolektyvinę sutartį.
 
Šiuo metu streikuojančių darbuotojų sąraše – 489 darbuotojai. 
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2022.12.06; 00:30

Troleibusas. Slaptai.lt nuotr.

„Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) vadovas Darius Aleknavičius tikina, kad įmonė, skirtingai negu teigia VVT darbuotojų profesinė sąjunga, ieško dialogo ir kompromisų su vairuotojais.
 
Pasak jo, šiais metais buvo suderintas protokolas ir susitarimo gairės, kurios būtų galėjusios išspręsti esamus teisminius klausimus bei konfliktinę situaciją ir leistų pasirašyti kolektyvinę sutartį iki birželio 1 d., tačiau profesinė sąjunga pasitraukė iš derybų ir nutraukė susitarimą.
 
„Ankstesniais metais buvo keletą kartų bandymai derėtis, tačiau pati profesinė sąjunga pasirinkdavo kelią pasitraukti iš derybų keldama įmonei ultimatyvius reikalavimus“, – Eltai po Trišalės tarybos posėdžio Socialinės apsaugos ir darbo ministerijoje teigė D. Aleknavičius.
 
VVT vadovas tvirtino, kad yra penkios profesinės sąjungos ir įmonė turi penkis socialinius partnerius, iš kurių su viena profesine sąjunga yra pasirašyta kolektyvinė sutartis praeitų metų gegužės mėnesį ir vyksta puikus socialinis dialogas. Anot jo, su visais socialiniais partneriais yra palaikomas dialogas ir atkreipiamas dėmesys, jeigu yra keliami klausimai iš jų pusės.
 
„Kitos profesinės sąjungos iš principo laukia, kol bus suderėta tam tikros sąlygos su didžiausia profesine sąjunga ir tada jos irgi bus pasiryžusios ateiti į derybas. Šiuo metu nei derybų inicijavimo, nei kažkokio turinio nėra“, – sakė D. Aleknavičius.
 
Jis teigė, kad praeitais metais rugsėjo mėnesį įmonė padidino atlyginimą mažiausiai uždirbantiems vairuotojams ir tam įmonė skyrė 800 tūkst. eurų.
 
„Šiais metais nuo balandžio 1 d. buvo padidintas atlyginimas visiems įmonės darbuotojams ir tam buvo papildomai skirta 2,4 mln. eurų, vidutiniškai atlyginimas kilo apie 10 proc. kartu su ankstesniu pakėlimu. Kai kuriems darbuotojams atlyginimas kilo ir iki 17-20 proc.“, – tikino VVT vadovas.
Autobusas Pilaitės rajone Vilniuje. Slaptai.lt nuotr.
 
„Turime labai aiškų planą, ką norime pasiekti. Norime ne tik gerinti darbuotojų sąlygas, bet ir įmonę pastatyti ant konkurencingo kelio, kad ji galėtų konkuruoti rinkoje ir teikti kokybiškas vilniečių keleivių vežimo paslaugas“, – pridūrė jis.
 
ELTA primena, kad Lietuvos profesinei sąjungai „Solidarumas“ priklausančios transporto darbuotojų profesinės sąjungos prieš prasidedant Trišalės tarybos posėdžiui surengė piketą prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (SADM), reikalaudamos užtikrinti socialinį dialogą sostinės savivaldybei priklausančioje įmonėje UAB „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT).
 
Vienas iš protesto organizatorių, Lietuvos profesinės sąjungos „Solidarumas“ sekretorius Ričardas Garuolis teigė, kad tikisi, jog Socialinės apsaugos ir darbo ministerija imsis veiksmų skatinti socialinį dialogą bei kažkokį poveikį taip pat darys socialiniai partneriai – darbdaviai. Pasak jo, daugiau kitokių galimybių kalbėtis su VVT įmonės administracija profesinė sąjunga neturi.
 
VVT profesinė sąjunga protestuoja nuo rugsėjo mėnesio dėl jos reikalavimų nevykdymo.
 
Ignas Dobrovolskas (ELTA)
 
2022.05.25; 08:48

Tai – dar vienas aktualijų portalo Slaptai.lt videopokalbis, ar požeminės metro linijos išlaisvins Lietuvos sostinę Vilnių nuo vadinamųjų transporto „kamščių“ ir užteršto oro.

Kvietimą dalyvauti videopokalbiuose dėl metro privalumų ir trūkumų išsiuntėme kelioms dešimtims Seimo narių iš įvairiausių frakcijų – ir metro šalininkams, ir metro priešininkams. Kvietimai taip pat išsiųsti ir abejojantiems, ir dvejojantiems.

Šiandien Slaptai.lt svečias – Seimo narys Kęstutis Masiulis. Parlamentaras nemato nė vienos priežasties, kodėl Vilnius turėtų atsisakyti metropoliteno paslaugų.

Štai buvusio mero Artūro Zuoko proteguotas tramvajus išties turėjo daug abejotinos vertės "privalumų". Metro – visai kas kita… 

Videointerviu trukmė – 22 min. Rekomenduojame įsidiegti VLC video grotuvą, kuris turi visus filmo peržiūrai reikalingus video kodavimo paketus: https://www.videolan.org/vlc/index.lt.html.

Continue reading „Kodėl Seimo narys Kęstutis Masiulis remia Vilniaus metro idėją”

Aktualijų portalas Slaptai.lt tęsia diskusiją, ar metro pajėgus Lietuvos sostinę Vilnių išvaduoti nuo transporto spūsčių ir užteršto oro.

Kvietimą dalyvauti videopokalbiuose dėl metro privalumų ir trūkumų išsiuntėme kelioms dešimtims Seimo narių iš įvairiausių frakcijų – ir metro šalininkams, ir metro priešininkams.

Šiandien Slaptai.lt svečias – Seimo narys Linas BALSYS, vienas iš pirmųjų atsiliepęs į mūsų kvietimą. 

Videointerviu trukmė – 21 min. Rekomenduojame įsidiegti VLC video grotuvą, kuris turi visus filmo peržiūrai reikalingus video kodavimo paketus: https://www.videolan.org/vlc/index.lt.html.

Continue reading „Kodėl parlamentaras Linas Balsys remia Vilniaus metro idėją”