Dažniausiai mus tenkina turguose ir prekybos centruose parduodamos lietuviškos daržovės ir vaisiai. Neretai net šiek tiek didžiuojamės galėdami sveikiau maitintis negu koks nors tūlas europietis, kuriam pateikiama konservantais apdorotas maistas.

Tačiau ar susimąstome, kad šioje mitybos grandinėje galimi  pakitimai, turintys esminės įtakos į maisto kokybę ir mūsų sveikatą.

Continue reading „Ant mūsų stalo daržovės su sunkiaisiais metalais?“

titanikas_

Antrojoje šio straipsnio dalyje pasakosime apie netradicinį požiūrį į maisto ypatumus vasaros metu, taip pat – ne vien vasaros dienomis.

Taigi pusryčių sudėtyje turi būti džiovintų vaisių: abrikosų, juodųjų slyvų, kriaušių, obuolių, razinų, figų, datulių. Jeigu jūsų virškinimo “ugnis” stipri ir papusryčiavę nejaučiate sunkumo pilvo srityje, pilvo pūtimo, silpnumo, pasibjaurėjimo maistu ar vidurių sutrikimo, tai galite valgyti ir šviežius vaisius.

Tuomet vaisius kirskite, kiek širdis leidžia, nes toks maistas vis tiek greitai “sudega”. Tik kelioms valandoms teks atidėti mankštinimąsi.

Continue reading „Žmogaus organizmas – ne “Titanikas” ( 2 )“