Portalas RuBaltic.ru pateikia interviu su buvusiu 15 min.lt rusų kalba redaktoriumi Denisu Tarasenko, kurio manymu, rusakalbiuose lietuviškos žiniasklaidos prieduose pateikiama Rusijos kritika yra tuščias laiko ir biudžeto lėšų švaistymas. Šiuos resursus geriau panaudoti teigiamo Lietuvos įvaizdžio kaimyninėje šalyje formavimui.

Anot D. Tarasenkos, pastaruoju metu didžiausi lietuviško kapitalo žiniasklaidos priemonių konkurentai yra Skandinavijos holdingai. Populiariausio portalo DELFI auditorija išaugo iki milijono apsilankymų, o antroje vietoje esantis 15min.lt portalas šiuo metu turi nuo 120 tūkst. iki 150 tūkst. unikalių lankytojų.

Continue reading „Lietuvos rusakalbės žiniasklaidos priemonės turi dirbti Lietuvos įvaizdžio gerinimui”

ruskije_ne-sdajutsa

“Rusijos priešas – mūsų draugas” Estijoje, “siuvimo mašinos” Latvijoje ir “Kremliaus ranka” reklamos rinkoje Lietuvoje… Straipsnyje pateikiama žiniasklaidos priemonių apžvalga Baltijos šalyse ir svarstoma, ar jos iš tiesų yra nepriklausomos, kaip rodo žiniasklaidos laisvės indeksai.

Dalyje, skirtoje Lietuvai, daugiausia dėmesio skiriama žiniasklaidai rusų kalba, ypač „Pirmajam Baltijos kanalui“. Kritikuojama šio kanalo politika ir didėjantis laidų skaičius jame lietuvių kalba. Kaip Pirmojo Baltijos kanalo sėkmės šaltinis nurodoma ir aplinkybė, kad jam negalioja Lietuvoje priimti reklamos apribojimai, kadangi jis registruotas ne Lietuvoje.

Continue reading „Rusiška žiniasklaida Baltijos šalyse: pliusai ir minusai”