Lietuvos dovanų verslas sėkmingai plečiasi į Latvijos rinką


Print

Vis dažniau pastebima tendencija, jog sėkmingai vietos rinkoje įsitvirtinę verslininkai pradeda dairytis į Latvijos, Lenkijos ir kitų kaimyninių šalių pirkėjus. Poreikis plėsti verslą sutampa su naujų galimybių bei klientų paieška, o geografiškai bei politiškai artimos valstybės vilioja lengvesniu įsiliejimu į panašių ekonominių bei socialinių sąlygų rinką.

Lietuvoje jau beveik trejus metus sėkmingai veikianti internetinė dovanų parduotuvė Dovanusalis.lt – pavyzdys, patvirtinantis šią naujų rinkų paieškos taisyklę.

„Pradėdami veiklą buvome numatę, jog sustiprinę pozicijas savo rinkoje, plėsimės į Latviją, kur pirkėjų poreikiai ir perkamoji galia, kaip rodo mūsų partnerių kaimyninėje šalyje patirtis, nedaug skiriasi nuo mūsiškių, – pastebi Dovanusalis.lt vadovas Eugenijus Kižinas. – Lietuvos ir Latvijos rinkų bei konkurencinių sąlygų panašumas padės mums sukaupti reikalingą informaciją bei sužinoti reikalingus žingsnius tolesnės plėtros sėkmingai eigai“.

E. Kižino teigimu, sprendimą žengti į kaimyninę šalį nulėmė ir galimybė platesnėje rinkoje įsigyti prekių mažesne kaina, taip pat mažesnė investavimo rizika artimoje ir jau šiek tiek pažįstamoje ekonominėje erdvėje.

Per artimiausius metus planuojanti tapti viena didžiausių dovanų parduotuvių kaimyninėje šalyje, Dovanusalis.lt nesibaimina išaugsiančios konkurencijos. „Trejų metų veiklos Lietuvoje patirtis bei vietos rinką pažįstantys partneriai Latvijoje, su kuriais pasirašėme ilgalaikę sutartį, įsipareigodami kurti bendrą įmonę bei glaudžiai bendradarbiauti, turėtų užtikrinti būsimos veiklos stabilumą ir sėkmę. Be to, ši sutartis garantuos mažesnį investicijų poreikį, sumažins kaštus, reikalingus žmonėms samdyti, kurti infrastruktūrą, o kartu – ir greitesnį įėjimą į rinką. Išaugusiam klientų ratui galėsime pasiūlyti jau sėkmingai išbandytus marketingo veiksmus bei mažesnes kainas“, – pasakoja apie plėtros suteikiamas naujas galimybes E. Kižinas.

Pasak Dovanusalis.lt vadovo, plėtra į kaimyninę šalį neturės įtakos įmonės veiklos ir aptarnavimo kokybei Lietuvoje. „Planuojame toliau plėsti savo veiklą tiek dirbdami su partneriais, tiek užsiimdami didmenine prekyba dovanomis, taip pat stengsimės dar labiau gerinti klientų aptarnavimą bei užtikrinti prekių asortimento augimą ir kokybę, – teigia E. Kižinas. – Tikėtina, jog sėkminga verslo plėtra bei jau turimos tvirtos pozicijos Lietuvos rinkoje dar labiau plės klientų ratą“.

Internetinę parduotuvę Dovanusalis.lt kiekvieną dieną aplanko apie 1500 unikalių lankytojų. Parduotuvės asortimentą sudaro daugiau kaip 700 įvairiausių dovanų.

Informacijos šaltinis – AD VERUM public relations

2013.09.20


Prisijunkite prie diskusijos