Rusija blokuoja „Dožd“ ir „Echo Moskvy“


Echo Moskvy

Maskva, kovo 1 d. (AFP-ELTA). Rusija ėmėsi blokuoti nepriklausomą televizijos kanalą ir liberalią radijo stotį dėl „sąmoningai melagingos informacijos“ apie Rusijos invaziją į Ukrainą, antradienį pranešė Rusijos naujienų agentūros.
 
Šis žingsnis žengtas praėjus šešioms dienoms po to, kai Rusijos kariai užpuolė kaimyninę provakarietišką valstybę, o sostinėje Kijeve ir rytiniame Charkivo mieste vis stiprėja mūšiai.
 
Generalinis prokuroras nurodė Rusijos žiniasklaidos priežiūros institucijai „apriboti prieigą“ prie televizijos kanalo „Dožd“ ir radijo stoties „Echo Moskvy“.
 
Draudimas taikomas dėl esą „tikslingo ir sistemingo“ informacijos, kuria raginama imtis ekstremistinės veiklos, smurto ir „sąmoningai melagingos informacijos apie Rusijos karinio personalo veiksmus“ Ukrainoje, skelbimo.
 
AFP žurnalistų teigimu, netrukus po šio pranešimo abi interneto svetainės Rusijoje tapo neprieinamos.
 
„Echo Moskvy“ vyriausiasis redaktorius Aleksejus Venediktovas „Telegram“ pranešė, kad radijo stoties transliacija buvo išjungta.
 
Praėjusiais metais Rusijoje vyko precedento neturintis susidorojimas su nepriklausoma ir kritiška žiniasklaida.
 
Valdžios institucijos dešimtis žiniasklaidos darbuotojų ir nepriklausomų leidinių, įskaitant „Dožd“, paskelbė „užsienio agentais“.
 
Šis sovietmečio laikus primenantis terminas reiškia, kad „užsienio agentai“ privalo atskleisti finansavimo šaltinius ir žymėti publikacijas, taip pat ir įrašus socialinėje žiniasklaidoje specialia žyma, kitaip jiems gresia baudos.
 
Živilė Aleškaitienė (AFP)
 
2022.03.02; 07:51
print

Prisijunkite prie diskusijos

El. pašto adresas nebus skelbiamas.