Anot populiaraus skaitmeninės rinkodaros puslapio eMarketer pateiktos statistikos, mobiliųjų įrenginių naudotojų skaičius pasaulyje pasiekė 2,2 milijardo ir pralenkė kompiuterių skaičių.
Šie duomenys rodo ne tik mobiliųjų įrenginių populiarėjimą, bet ir praneša apie kintančius vartotojų įpročius, kurie turi didelės įtakos verslui ir keičia marketingo taisykles.
„Išaugus mobiliųjų įrenginių pardavimams, verslininkai sukruto ir pradėjo kurti planus, kaip pasiekti vartotojus tuose įrenginiuose, kurie beveik niekada nuo jų nenutolsta toliau nei per du metrus, – komentuoja „Digital Academy“ įkūrėjas Domas Vyšniauskas. – Tam, kad šiame technologijų amžiuje pasiektume vartotojus, pirmiausia reikia strategijos, o kadangi šiuolaikinis vartotojas tapo labai išrankus ir įnoringas, į procesą reikia pažvelgti kūrybiškai. Vėliau, norint pamatuoti rezultatus, prireiks dar daugiau kūrybos“.
Anot D. Vyšniausko, šiuolaikinis žmogus tapo sunkiai suviliojamas vien tik gražiais pažadais ar akcijomis. Lengvi kainų palyginimai tarp konkurentų, vartotojų nuomonės ir atsiliepimai internete, pristatymo sąlygos ir nesaugumas dėl pirkėjo duomenų naudojimo – tik keletas sąlygų, kurios gali sustabdyti nuo impulsyvaus pirkimo net apsisprendusį pirkėją. Šiandien prieš įsigydamas prekę ar paslaugą dažnai papildomos informacijos ieškome internete, net ir fiziškai stovėdami prie prekės lentynos. Šie vartotojų įpročiai verčia verslininkus dar stipriau pasukti galvas kaip išnaudoti išmaniuosius įrenginius, kokių naujų inovatyvių sprendimų imtis marketinge, kad inovacijos taptų sėkmės istorijas kuriančia jėga.
„Šiuolaikinėms technologijos sparčiai tobulėjant vartotoją darosi vis lengviau pasiekti, tačiau tai nereiškia, kad dėl to darosi lengviau įtikinti pirkti prekę ar įsigyti paslaugą“, – sako inovatyvius sprendimus nuolat diegiantis „Virtuvės mitų griovėjų“ (VMG) įkūrėjas Alfas Ivanauskas. – Mes buvome pirmieji, kurie sugalvojo maistą patiekti ant šviesiančių platformų, o dabar dar būsime pirmieji, kurie maistą pjaustys ir gamins lazeriu. Pastaroji idėja buvo subrandinta jau seniai, tačiau teko laukti, kol technologijos pažengs tiek, kad tai bus lengvai įgyvendinama. Gerai, kad viskas taip sparčiai vystosi. Atsiranda vis daugiau galimybių, kaip pasiekti reikiamą auditoriją, bet kartu tai tampa ir dar didesniu iššūkiu.“
Anot A. Ivanausko, visi netradiciniai sprendimai gimsta galvoje, o tik paskui imi galvoti, kaip juos įgyvendinti. Tačiau ilgalaikėje perspektyvoje neužtenka tik originalių idėjų, reikia, kad visas pasaulis eitų koja kojon į priekį.
Daugiau Alfo Ivanausko ir Domo Vyšniausko įžvalgų, kaip tikslingai išnaudoti inovatyvius sprendimus marketinge, bus galima išgirsti Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) konferencijoje „LiMA Day Kaunas‘2015“ š.m. spalio 14 d. Kaune. Konferencijoje savo patirtimi taip pat dalinsis VU docentas, su režisieriumi Ignu Jonynu sukūręs scenarijų filmui „Lošėjas“ Kristupas Sabolius, naujienų portalo „15min.lt" įkūrėjas ir vadovas Tomas Balžekas, „Tele2“ marketingo vadovas Tomas Burovas bei agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ skaitmeninių sprendimų skyriaus vadovė Dovilė Filmanavičiūtė.
Nuotraukoje: "Digital Academy" įkūrėjas Domas Vyšniauskas.
Informacijos šaltinis – RsV agentūra Ad Verum
2015.10.09; 03:12