Daugelis įmonių pradeda naudoti SEO optimizavimą. Tokiu būdu jie reitinguoja savo svetaines ir kyla įprastoje „Google“ paieškoje.
Tikriausiai ne visi klientai žino, kaip dirba SEO agentūros, kokius darbus jos atlieka ir ką jose dirba žmonės. Straipsnyje papasakosime, kaip veikia SEO agentūra.
Pasirašius sutartį, atliekamas SEO auditas – nustatomos vidinės ir išorinės SEO klaidos, trūkumai ir taisytini dalykai. Paprastai atliekant tokią analizę nustatomi šie SEO kriterijai: meta pavadinimas ir meta aprašymas, serverio klaidos, puslapio įkėlimo greitis, robots.txt, svetainės schema, https versija (ar įdiegtas SSL sertifikatas) arba teisingai įdėtos antraštės, arba vidinis susiejimas, arba nerasta puslapio klaidos, nėra optimizuotų nuotraukų, vaizdo įrašų nuorodų.
Tada atliekama raktažodžių analizė. Svarbu nustatyti tas raktinių žodžių frazes, kurių „Google“ ieško dažniausiai ir kurios gali sukelti daugiau konversijų. Raktažodžių rezultatai pateikiami klientui.
Remiantis analizės metu gauta informacija, seka puslapio meniu pertvarkymas. Dažniausios užduotys yra šios: naujų vidinių puslapių kūrimas, tinklaraščio įrašų kūrimas, Google My Business optimizavimas, esamų puslapių metaduomenų (metapavadinimų ir meta aprašymų) perrašymas, vidinių nuorodų tinklo kūrimas, miniatiūrų aprašymas naudojant ALT tekstą ir metapavadinimų formą. Dažnai reikia kurti naują turinį, jei jis prastas arba neinformatyvus.
Atlikus techninį optimizavimą, visi naujai sukurti ar modifikuoti vidiniai puslapiai iš naujo indeksuojami Google paieškos pulte. Galbūt to nedarysite, bet jei specialistas leis iš naujo indeksuoti puslapius, Google greičiau pastebės pokyčius.
Tada raktinių žodžių pozicijos kyla greičiau.
Kita svarbi SEO paslaugų proceso dalis – Google Mano verslo profilio sukūrimas ir optimizavimas. GMB puslapyje reikia nurodyti pavadinimą, adresą, telefoną, el. pašto adresą, svetainę, veiklos sritį, žemėlapį, aprašymą, produktus, akcijas, nuolaidas, specialius pasiūlymus, nuotraukas, logotipą, Youtube nuorodas, sukurti mini puslapį. Mano verslo paskyra gali būti optimizuota konkrečioms raktinių žodžių frazėms, kad padidėtų jų pozicija Google. Google kartais rodo tris žemėlapio pozicijas pirmame puslapyje, kai įvedate tinkamą raktinį žodį, būtent todėl, kad tie trys profiliai yra gerai optimizuoti.
Paskutinis ir ilgiausiai veikiantis SEO optimizavimo žingsnis yra nuorodų kūrimas. Iš pradžių SEO specialistai prideda kliento svetainę į savo turimą katalogų duomenų bazę. Tokie katalogai turi didelį svorį Google požiūriu ir padeda paįvairinti svetainę tarp konkurentų. Po to seka SEO tekstų rašymas ir jų talpinimas susijusiomis temomis. Tokiuose straipsniuose yra aktyvuotos nuorodos į svetainę. Puslapiai turi atitikti tam tikrus kriterijus: jie turi aukštą autoritetą, kai yra susiję su seo straipsnio tema.
Skaitykite daugiau apie SEO struktūrą- paspaudę šią nuorodą.
2022.01.22; 00:01