Berlyne užsidegė prekybos centras. EPA-ELTA nuotr.
Ketvirtadienį Berlyne, Lichtenbergo apygardoje, kilo gaisras prekybos centre „Dong Xuan Center“, kuriame veikia daug parduotuvių su prekėmis iš Azijos šalių. Kaip praneša leidinys „Spiegel Online“, kylantys dūmai matyti už kelių kilometrų.
 
Gautomis žiniomis, iš pradžių dėl kol kas nenustatytų priežasčių užsidegė šalia pastato stovėjęs konteineris, paskui ugnis persimetė į patį prekybos centrą. Gaisrą gesina apie 60 ugniagesių. Apie nukentėjusiuosius nepranešama.
 
„Dong Xuan Center“ yra didžiausia Berlyne produkcijos iš Azijos prekyvietė. Vokietijos sostinės valdžios duomenimis, joje dirba apie 250 prekeivių iš Vietnamo, Indijos, Kinijos ir Pakistano.
 
2016 metais šiame prekybos centre jau buvo kilęs didelis gaisras.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2019.07.05; 00:01

Prekybos centras Vilniuje. Slaptai.lt nuotr.

Slapto pirkėjo metodu gegužės mėnesį atliktas tyrimas Lietuvoje ir Estijoje parodė, jog abiejų Baltijos šalių mažmeninės prekybos tinkluose klientai aptarnaujami bemaž identiškai – bendri vidurkiai skiriasi vos 0,29%. Lietuva šįkart pirmauja su 77.3% aptarnavimo kokybės vidurkiu, o Estija šiek tiek atsilieka su 77.01% įvertinimu.

Slapti pirkėjai atliko vizitus Lietuvos ir Estijos mažmeminės prekybos tinklų parduotuvėse, tarp kurių ir “Rimi” bei “Maxima”, lyderiaujančios su aukščiausiais įvertinimais Lietuvos rezultatuose. Tuo tarpu, Estijoje “Maxima” pasirodė labai vidutiniškai, o “Rimi” apskritai liko bene paskutinė.

Taip pat aptarnavimo kokybė buvo ištirta ir “IKI”, “Lidl”, “Norfa”, “Čia Market”, “Aibė” (Lietuvos) bei “Coop”, “Comarket”, “Grossi”, “Prisma”, “Selver” (Estijos) prekybos tinkluose. Iš viso buvo atlikta 70 vizitų.

Slapti pirkėjai vertino parduotuvės švarą ir tvarką, darbuotojų išvaizdą, kontakto pradžią, bendravimo kultūrą, profesinius įgūdžius, kontakto užbaigimą ir papildomo pardavimo įgūdžius. Tyrimo rezultatai rodo, jog užėję į parduotuvę Lietuvoje rasite švarią aplinką ir tvarkingus, uniforma vilkinčius darbuotojus: švaros ir tvarkos (87%) bei darbuotojų išvaizdos (85%) kriterijai Lietuvoje buvo įvertinti geriausiai. Sunkiau darbuotojams sekėsi kontaktuojant su klientais: pastebėta, jog bendraudami su pirkėjais darbuotojai vengia užmegzti akių kontaktą, neretai pamiršta atsisveikinti.

Lyginant su Estija, pastebimos panašios tendencijos: parduotuvių švaros ir tvarkos aspektas, kaip ir Lietuvoje, gavo geriausią įvertinimą (95%). Tačiau, kitaip nei Lietuvoje, Estijoje kontakto su klientu užmezgimo kriterijus vertinamas ypatingai gerai (93%), nors kontakto pabaigos – gerokai prasčiau (77%). Tad pirkėjas, nors ir sutinkamas maloniai, su pasisveikinimu, išeidamas gali atsisveikinimo ir nesulaukti.

“Bendri aptarnavimo kokybės vidurkiai, nors ir atrodo neblogai, iš tiesų reiškia, jog klientui suteikiamas gana vidutiniškas aptarnavimas ir tiek Lietuvai, tiek Estijai šiuo klausimu dar yra kur tobulėti.” – teigia Shopper Quality Group valdybos narė Neringa Kazlauskienė. 

Papildomas pardavimas – aptarnavimo aspektas, kurį ypatingai prastai sekėsi realizuoti tiek Lietuvos, tiek Estijos mažmeninių prekybos tinklų darbuotojams. Jis šmėžuoja pačioje sąrašo apačioje, su 24% įvertinimu Lietuvoje, ir 20% – Estijoje. Tai rodo tikrai prastą rezultatą.

Tyrimas buvo atliekamas penkiuose didžiausiuose Lietuvos ir keturiuose Estijos miestuose. Pastebėta, jog aptarnavimas svyruoja ir tarp kiekvienos šalies miestų: mažesniuose miestuose, kaip Panevėžy ir Šiauliuose, pirkėjai yra aptarnaujami geriau, tuo tarpu Vilnius liko trečioje vietoje, Kaunas – priešpaskutinis. Estijoje situacija gana panaši – pirmoje vietoje šįkart matome Tartu, o sostin

Prekybos centre. Vilnius. Slaptai.lt nuotr.

ė Talinas – tik trečioje, pagal įvertinimą. 

„Shopper Quality Group“ – daugiau nei 11 metų patirtį tarptautinėje rinkoje turinti įmonė, turinti filialus Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Rumunijoje. Įmonė teikia slapto pirkėjo, klientų pasitenkinimo tyrimų ir mokymų paslaugas.

Informaciją pateikė Neringa Kazlauskienė, Shopper Quality Group Valdybos narė

www.shopperquality.com

2019.07.04; 11:09

Ketvirtadienį Suomijos policija pranešė pradėjusi tyrimą dėl internete pasirodžiusių anoniminių pranešimų, kuriuose grasinama surengti masines žudynes dideliame prekybos centre Espo mieste. 

Pranešimai buvo paskelbti anoniminiame tinkle „Tor“ trečiadienio vakare. Jų autorius, be kita ko, grasino paleisti ugnį prekybos centre „Iso Omena“ Espe. Surengti šaudynes jis ketino gegužės 3-iąją.

„Policijos duomenimis, niekas nerodo, kad žmonės, gyvenantys ar dirbantys tame rajone, dėl grasinimų turėtų nesilankyti tam tikrose vietose arba netvarkyti suplanuotų reikalų“, – sakoma žinybos pranešime.

Anot pareigūnų, būti prekybos centre „Iso Omena“ ir kituose netoliese esančiuose objektuose, pavyzdžiui, bibliotekoje, yra saugu.

Pasak tyrimo vadovo Teemu Vartineno, policija susisiekė su prekybos centro vadovybe, kai tik buvo sužinota apie grasinimus. 

„Artimiausiomis dienomis mes budėsime Espo prekybos centruose“, – pareiškė T. Vartinenas. Kol kas nežinoma, ar policija turi informacijos, kas gali būti grasinamų pranešimų autorius.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2019.05.02; 17:30

JAV Los Andželo miesto prekybos centre šeštadienį ginkluotas vyras paėmė įkaitais dešimtis žmonių, žuvo viena moteris. Galiausiai nusikaltėlis pasidavė policijai.

Los Andželo policijos departamento teigimu, užpuolikas sulaikytas po tris valandas trukusio incidento, kurio metu vyras užsibarikadavo parduotuvėje su 40-50 žmonių.

Prekybos centre žuvo moteris, tačiau jos tapatybė ir mirties aplinkybės nebuvo atskleistos.

Per susišaudymą su policija užpuolikas sužeistas į kairę ranką. Kaip pranešama, pasibaigus dramai, į ligoninę nugabenti šeši žmonės, kurių amžius svyruoja nuo 12 iki 81 metų. Tačiau jų gyvybei pavojus negresia.

Šeštadienio drama prasidėjo dar kitoje vietoje. Įtariamasis anksčiau šeštadienį mažiausiai septynis kartus pašovė savo močiutę ir dar sužeidė savo merginą. Seržantas Barry’is Montgomery’is žurnalistams sakė, kad įtariamasis paspruko močiutės mašina, kartu su savimi pasiimdamas merginą.

JAV dienraštis „USA Today“ skelbia, kad užpuoliko amžius – 28 metai.

Informacijos šaltinis – ELTA

2018.07.23; 06:24

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas pareiškė, kad trečiadienį viename Sankt Peterburgo prekybos centrų nugriaudėjęs sprogimas buvo teroro aktas.

„Vakar Sankt Peterburge buvo įvykdytas teroro aktas“, – ketvirtadienį vykusiame susitikime su karininkais teigė V. Putinas. Apie tai pranešė naujienų agentūra TASS.

„Federalinė saugumo tarnyba neseniai užkirto kelią dar vienam planuotam teroro aktui“, – pridūrė Rusijos vadovas, bet plačiau savo teiginių nekomentavo.

Per sprogimą prekybos centre „Perekriostok“ buvo sužeista daugiau kaip 10 žmonių. Manoma, kad jį sukėlė sprogstamasis įtaisas, kurio galingumas prilygo 200 gramų trotilo. Be to, jis buvo prikimštas žalojančių elementų.

Rusijos pareigūnų parengtis sustiprinta nuo balandžio mėnesio, kai per savižudžio sprogdintojo išpuolį Sankt Peterburgo metro žuvo 12 žmonių.

Informacijos šaltinis – ELTA

2017.12.29; 00:01

Kadaise, labai seniai, į Lietuvos rinką įžengė „Tele2“. Prieš šiai bendrovei investuojant Lietuvoje visi teigė, kad egzistuojančios labai aukštos mobiliojo ryšio paslaugų kainos yra sąžiningos, kad tai – modernių technologijų ir „nerealiai“ kokybiškų paslaugų, kurios būtent tiek ir kainuoja, padarinys.

O šiandien lietuviai už mobilųjį ryšį moka bene pigiausiai Europoje, tačiau mobiliojo ryšio operatoriai vis tiek veikia pelningai. Ir nors kai kuriems operatoriams tokios permainos tikriausiai nėra labai malonios, kai kalbama apie Lietuvos vidaus rinką, reikia suprasti, kad kiekvienas žingsnis, mažinantis būtinųjų (mobilusis ryšys tikriausiai jau priskirtinas tokioms) paslaugų ir prekių kainas, didina visuomenės ekonominę gerovę.

Continue reading „Mažas žingsnis „Lidl“ – milžiniškas šuolis Lietuvai“

kamuolys_krepsinio

Tarp visų krepšinio čempionato metu Lietuvoje vykusių akcijų, ,,Varom už Lietuvą“ renginius stebėjo ir į juos įsitraukė daugiausia gyventojų, rodo rinkos tyrimų bendrovės ,,Norstat“ atlikta apklausa. Nemažo dėmesio ir susidomėjimo sulaukė ir Eurobasket 2011 Kamuolių mušinėjimo rekordas, kita ,,Iki“ akcija ,,Oficiali Lietuvos krepšinio medalių kolekcija“.

Rugsėjo pabaigoje – spalio pradžioje atliktos apklausos duomenimis, ,,Varom už Lietuvą“ akciją pastebėjo 85 proc. apklaustųjų, 76 proc. įvardino ,,Oficialią Lietuvos krepšinio medalių kolekciją“, panaši respondentų dalis – 75 proc.- Kamuolių mušinėjimo rekordą, o 56 proc. – „Maxima dovanų kamuolį“.  Tuo tarpu klausiant, kurios iš šių akcijų labiausiai įtraukė ir sudomino lietuvius, skirtumai buvo ženklesni: atsakymų suvestinėje išsiskyrė ,,Varom už Lietuvą“, paminėta 52 proc. apklaustųjų (Eurobasket 2011 Kamuolių mušinėjimo rekordas – 35 proc., ,,Oficiali Lietuvos krepšinio medalių kolekcija“  – 33 proc.,  ,,Maxima dovanų kamuolys“ –  12 proc. apklaustųjų).

Continue reading „Iniciatyva „Varom už Lietuvą“ susilaukė didžiausio gyventojų susidomėjimo“