Kuriamas šalies įvaizdžio formavimo užsienio žiniasklaidoje stebėsenos projektas


Mes mylime Lietuvą. Vytauto Visocko (Slaptai.lt) nuotr.
Mes mylime Lietuvą. Vytauto Visocko (Slaptai.lt) nuotr.
Siekdama sukurti sistemingą ir institucijų veiklos rodikliais pagrįstą stebėjimo sistemą Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupė kartu su kitų institucijų atstovais inicijavo bandomąjį užsienio žiniasklaidos ir socialinių tinklų stebėsenos sistemos Lietuvos įvaizdžiui stebėti projektą.
 
Viešoji erdvė, žiniasklaida, socialiniai tinklai yra vieni pagrindinių šaltinių, užsienio šalyse formuojančių potencialių turistų, investuotojų ar mūsų eksporto paslaugų vartotojų nuomonę apie mūsų šalį. Informacija apie Lietuvą pasaulio žiniasklaidoje iki šiol sulaukdavo tik pavienių institucijų dėmesio, apsiribodavo žinybiniais interesais ir pastangomis stebėti ir vertinti pasirodžiusią informaciją mūsų šaliai svarbiose eksporto plėtros, turizmo skatinimo, kultūrinių ryšių plėtros ir investicijų pritraukimo rinkose.
 
,,Planuojant bei įgyvendinant šalies pozicionavimo ir strateginės rinkodaros kampanijas būtina žinoti realią situaciją, kaip tave mato, vertina ir kokie tikslinių auditorijų lūkesčiai. Vieninga monitoringo valdymo sistema suteiks galimybę ne tik stebėti šalies pristatymo užsienio žiniasklaidoje pokytį, bet ir įsivertinti esamą padėtį skirtingų sektorių atžvilgiu (turizmas, kultūra, investicijos ir eksportas, užsienio politika ir kt.). Pagaliau turėsime vieningą stebėsenos ir informacijos vertinimo metodiką. Tai bus ir puiki tarpinstitucinė platforma operatyviam reagavimui į neigiamą Lietuvos įvaizdžiui informaciją“, – sako Lietuvos įvaizdžio grupės vadovas Marius Gurskas.
 
Turizmo skatinimo agentūros ,,Keliauk Lietuvoje“ viešųjų ryšių projektų vadovas Olegas Volkovas, sako, kad vieninga šalies įvaizdžio monitoringo valdymo sistema, joje sukaupta informacija padės efektyviau dirbti su tikslinių rinkų žiniasklaida, pristatant Lietuvos turizmo potencialą.
 
Taip pat leis atlikti ir šalies komunikacijos veiklų efektyvumo matavimo (angl. KPIs) funkciją, įvertinant atskirų žinučių ir turinio kampanijų sklaidą, vertinti Lietuvos įvaizdžio kitimą tarptautinėje erdvėje.
 
 
Diegiant vieningą stebėsenos valdymo sistemą dalyvauja daugiau nei 20 Lietuvos viešojo sektoriaus institucijų ir joms pavaldžių įstaigų, kurios įgyvendina arba prisideda prie Lietuvos pristatymo užsienyje veiklų.
 
Pirmąją bendrą šalies vertinimo užsienio žiniasklaidoje ataskaitą planuojama pristatyti gruodžio mėnesį.
 
Vieningą stebėsenos projektą numatoma įgyvendinti iki 2020 m. lapkričio pabaigos, kartu su ilgametę patirtį rinkos, medijų, reklamos ir komunikacijos tyrimų bei konsultacijų srityje turinčiais TNS LT, UAB ,,Kantar“ ir ,,Person Premier“ komanda.
 
Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupė yra atsakinga už vieningą šalies pristatymo užsienyje sistemos sukūrimą, bendradarbiavimą su verslo, kultūros ir kitų institucijų bei organizacijų atstovais formuojant vieningą Lietuvos pristatymą. Lapkričio mėnesio pabaigoje visuomenei bus pristatyti ir Lietuvos žinomumo ir reputacijos tikslinėse šalies rinkose tyrimų rezultatai.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2019.11.12; 02:00
print

Prisijunkite prie diskusijos

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *