„Sky News“ įkūrė TV žinių kanalą nuo „Brexito“ pavargusiems britams


Britų žinių stotis „Sky News“ įkūrė TV kanalą nuo „Brexito“ pavargusiems britams. Pirmoji „Brexit“-Free“ transliacija įvyks ketvirtadienį. Šis kanalas nė žodžiu neužsimins apie Didžiosios Britanijos išstojimą iš ES, pranešė „Sky News“.
 
Tyrimas parodė, kad trečdalis apklaustųjų visiškai vengia žinių. Daugiau kaip 70 proc. jų to priežastimi nurodė „Brexitą“. Respondentai sakė, kad juos į neviltį varo begaliniai politiniai debatai šia tema.
 
Naujoji stotis yra „drąsi idėja“, sakė „Sky News“ vadovas Johnas Ryley‘is. Tačiau jis teigė esąs įsitikinęs, kad žiūrovams ji patiks. „Naujoji stotis tiesiog suteiks žmonėms galimybę pailsėsi nuo „Brexito“ ir sužinoti apie problemas ne Vestminsteryje ir Briuselyje“, – kalbėjo J. Ryley‘is.
 
„Brexit-Free“ transliuos darbo dienomis nuo 18.00 iki 23.00 val. Vidurio Europos vasaros laiku. Pagrindinė stotis „Sky News“ ir toliau pranešinės apie Didžiosios Britanijos išstojimą iš ES.
 
Informacijos šaltinis – ELTA
 
2019.10.17; 06:00
print

Vienas komentaras

Prisijunkite prie diskusijos

El. pašto adresas nebus skelbiamas.