„Telia“ išjungia įstatymus pažeidusius rusiškus TV kanalus


Rusijos propagandistai. Montažas

„Telia“ stabdo keturių rusiškų kanalų „Pervyj Baltijskij“, „NTV Mir“, „Planeta RTR“ ir TVCi retransliacijas po to, kai Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) nustatė, jog šie kanalai pažeidė Lietuvos įstatymus dėl skatinamos propagandos ir karo kurstymo.
 
„Tik teismai ir atsakingos institucijos Lietuvoje gali vertinti TV kanalų turinį bei priimti sprendimus dėl jų pažeidimų ir transliacijos stabdymo. „Telia“ laikosi ir iš karto vykdo tokius nurodymus, vos jie yra priimami“, – sako „Telia“ atstovas Audrius Stasiulaitis.
 
Sprendimas riboti šių kanalų prieinamumą galios nuo trejų iki penkerių metų, priklausomai nuo kanalo.
 
Prieš tai „Telia“kreipėsi į LRTK ypatingos skubos tvarka įvertinti visų „Telia TV“ retransliuojamų televizijos kanalų atitikimą Lietuvos ir Europos Sąjungos teisiniams reikalavimams. Taip siekiama išvengti galimai žalingo turinio, įskaitant karo propagandą.
Kaip apsisaugoti nuo Kremliaus propagandos? Slaptai.lt nuotr.
 
 Ketvirtadienį, siekdama Lietuvos gyventojams sudaryti galimybę greitai gauti patikimą, patikrintą ir nešališką informaciją iš viso pasaulio, „Telia“ nemokamai įtraukė 12 tarptautinių žinių bei informacinių kanalų visiems „Telia TV“ žiūrovams, nesvarbu, kokį planą jie yra pasirinkę.
 
Nuo šiol visi „Telia TV“ žiūrovai – net ir turintys nemokamą „Start“ paketą – gali be papildomų mokesčių žiūrėti šiuos TV kanalus: CNN, „BBC World News“, „Euronews RU“, „Euronews ENG“, „Currenttime“, „Deutsche Welle“, RTL, „Dozd“, „Sky News“, „France24 English“, „France24 Francais“ ir CNBC.
 
Eleonora Budzinauskienė (ELTA)
 
2022.02.26; 07:00
print

Prisijunkite prie diskusijos

El. pašto adresas nebus skelbiamas.