demesys_mmm

Daž­nai žmo­nės pa­klau­sia, už ko­kią par­ti­ją bal­suo­ti. Juk vi­si kan­di­da­tai gra­žiai ir ne­re­a­liai ža­da, o kai su­tei­kia­mas man­da­tas, ta­da rū­pi­na­si tik sa­vo as­me­ni­niais ar­ba siau­ros ver­slo gru­pės, par­ti­jos reikalais, o ne vi­suo­me­nės vie­šuo­ju in­te­re­su, nau­da. Šiame straips­nyje ne­pa­sa­ky­siu, už ką bal­suo­ti, bet pa­pro­tin­ti, ma­nau, rei­kia.

Pir­miau­sia, tik­rai ne­rei­kia bal­suo­ti už tuos kan­di­da­tus, ku­rie iki šleikš­tu­lio šmė­žuo­ja re­kla­mo­se. Leis­da­mi mil­ži­niš­kus pi­ni­gus re­kla­mi­niam „ma­ka­ro­nų ka­bi­ni­mui“, su­pran­ta­ma, už juos tu­rės ati­dirb­ti, iš­lai­das su­si­grą­žin­ti. Jei kal­ba­me apie da­bar­ti­nius Sei­mo na­rius, ku­rie to­liau no­ri pa­si­lik­ti Sei­me, svar­bu pa­tiems pa­si­do­mė­ti, ką jie nu­vei­kė bū­da­mi jame, su­ži­no­ti ne­pri­klau­so­mų eks­per­tų nuo­mo­nę. Tuos, ku­rie dar nė­ra bu­vę Sei­mo na­riais ir kan­di­da­tuo­ja, taip pat ga­li­ma pa­tik­rin­ti pa­gal tai, ką jie nu­vei­kė kaip vi­suo­me­ni­nin­kai, ko­kius dar­bus at­li­ko dar ne­bū­da­mi Sei­mo na­riais, ko­kias idė­jas, veik­las vyk­dė.

Continue reading „Ar kandidatų į Seimą reklama pagaliau suveiks priešingai?”

v.visockas_slaptai.lt

Gyvenome visuotinio melo pasaulyje. Penkiasdešimt metų mums buvo nusikalstamai meluojama. Penkiasdešimt metų mes nusikalstamai melavome. Viską reikėjo perrašyti. Perrašėme: istoriją, politiką, kultūrą…

Ar dabar melo mažiau? Na žinote! To jau perdaug! Argi jūs nematote, kad dabar nėra draudžiamų temų, drąsiai galite sakyti ir rašyti tiesą!? Gyvename laisvoje Lietuvoje ir šio gyvenimo negalima net palyginti su sovietmečiu! Tūlas patriotas tikriausiai maždaug tokiais žodžiais reaguos į mano klausimą: ar dabar melo mažiau?

O aš manau, kad ir dabar gyvename visuotinio melo pasaulyje. Ir dabar dar kartą bandoma perrašyti istorija. Mums tenka skaityti jau trečią ir pasaulio, ir Lietuvos istorijos variantą. Taip buvo visada, taip visada ir bus, deja.

Continue reading „Viskam turėtų būti saikas ir ribos”

KubiliusDegutiene

Dau­giau­sia lė­šų iš gy­ven­to­jų pa­ja­mų mo­kes­čio su­rin­kę kon­ser­va­to­riai tei­gia, kad pa­na­šią su­mą iš­lei­do su tuo su­si­ju­siai in­for­ma­ci­nei kam­pa­ni­jai.

Ne­ofi­cia­lio­mis ži­nio­mis, val­dan­čio­ji kon­ser­va­to­rių par­ti­ja tam iš­lei­do apie 700 tūkst. li­tų.

Vals­ty­bi­nė mo­kes­čių ins­pek­ci­ja pra­ėju­sią sa­vai­tę pra­ne­šė, kad par­ti­joms gy­ven­to­jų skir­ta mo­kes­čio da­lis sie­kia 1 mln. 946 tūkst. 915 li­tų, o TS-LKD su­rink­ta da­lis di­džiau­sia – jai 1 proc. gy­ven­to­jų pa­ja­mų mo­kes­čio (GPM) sky­rė 7,8 tūkst. žmo­nių, ben­dra su­ma sie­kia 504 tūkst. 984 li­tus. Va­di­na­si, iš­lai­dos re­kla­mai buvo ge­rokai didesnės už gau­tas pa­ja­mas.

Continue reading „Konservatorių reklaminei kampanijai pinigų netrūksta”

dainius_radzevicius_1

Gavau vieną laišką. Kaip LRT Tarybos narys. Gavo jį ir daugiau LRT darbuotojų.

Taryba, tikiuosi, jo tikrai nesvarstys, nes tai laiškas, kuris nieko bendra su viešuoju interesu, manau, neturi.

Bet šis laiškas yra labai simptomiškas. Tokių reguliariai tenka gauti ir iš nevyriausybinių organizacijų, ir iš valstybinių įstaigų.

Kai tik nepatenkini tokio prašymo ar paaiškini, kad nereikia painioti “š” ir bandelės, paprastai sulauki tam tikro nusivylimo. Kartais net pykčio. Visų pirma, prieš paskelbdamas viešai minėtą laišką pabandžiau jį nuasmeninti. Bet ne tiek, kad dingtų esmė.

Continue reading „Išreklamuotas pilietiškumas – “pakazucha” ar tikras noras dirbti žmonėms?”

vytautas_visockas_1

Galvojau, gal tik aš įžvelgiu idiotizmą, didžiulę nepagarbą žiūrovui, kai Lietuvos televizijoje dešimtis kartų į tiesiogines ir kitokias laidas brukami visos savaitės laidų anonsai.

Ne tik Lietuvos televizijoje, kurią aš remiu finansiškai, – ir komercinėse, bet pastarosios daugeliu atvejų man ne tik dėl to nepriimtinos, aš jų beveik nežiūriu dėl banalybių, lėkštumo, nesaikingo darkymosi. Vien tik Jogaila Morkūnas ko vertas! Tačiau visuomeninei televizijai, manau, mes keliame, privalome kelti visai kitokius, žymiai aukštesnius reikalavimus. Juk ją formuoja, stebi ir vertina ne tik žiūrovas, bet ir dešimtys visokių direktorių, tarybos narių, redaktorių.

Continue reading „Anonsuojama iki vėmulio, iki gilaus protesto”

ruskije_ne-sdajutsa

“Rusijos priešas – mūsų draugas” Estijoje, “siuvimo mašinos” Latvijoje ir “Kremliaus ranka” reklamos rinkoje Lietuvoje… Straipsnyje pateikiama žiniasklaidos priemonių apžvalga Baltijos šalyse ir svarstoma, ar jos iš tiesų yra nepriklausomos, kaip rodo žiniasklaidos laisvės indeksai.

Dalyje, skirtoje Lietuvai, daugiausia dėmesio skiriama žiniasklaidai rusų kalba, ypač „Pirmajam Baltijos kanalui“. Kritikuojama šio kanalo politika ir didėjantis laidų skaičius jame lietuvių kalba. Kaip Pirmojo Baltijos kanalo sėkmės šaltinis nurodoma ir aplinkybė, kad jam negalioja Lietuvoje priimti reklamos apribojimai, kadangi jis registruotas ne Lietuvoje.

Continue reading „Rusiška žiniasklaida Baltijos šalyse: pliusai ir minusai”

vytautas_visockas

Kartą gūdžiais brežneviniais laikais kolega pasakojo apie darbą žvejybiniuose laivuose, kai sugautą žuvį plukdydavo ne namo, o į Afrikos, Pietų Amerikos šalis, kurias Sovietų Sąjunga maitino, ketindama išlaikyti jas savo įtakoje, paversti komunistinėmis. Būdami arčiau kranto, pasakojo jis, matydavome vienos ar kitos kapitalistinės šalies televiziją.

Tribūnoje  matome tik švepluojantį Leonidą Iljičių, piktinamės, kad brangsta degtinė (Esli vodka būdet vosem, vsio ravno mi pitj nebrosim. Peredaite Iljičiu – nam i desetj po plečių. Nu, a esli budet bolše – vam dostanetse kak v Polše); televizijos ekranuose ir laikraščiuose džiaugiamės, kad kolchozuose užauginami didžiuliai javų derliai, gamyklose vykdomi ir viršijami penkmečio planai… 

Continue reading „Reklamiškai beprotiškas pasaulis”

reklama

Reklamos televizijoje, radijuje ir internete šiemet padaugėjo, tuo tarpu spaudoje – sumažėjo, tokius pastebėjimus paskelbė naujienų portalas BNS, įvertinęs bendrovės „SIC Gallup Media” atliktą tyrimą.

Daugiausiai buvo „Omnitel” reklamos, antroje vietoje pagal reklamos apimtis – „Tele 2”, trečioje – „Procter & Gamble”. Daugiausia šiemet reklamavosi mobiliojo ryšio operatoriai ir prekybos tinklai.

Televizijose reklamos šiemet per 8 mėnesius, palyginti su pernai tuo pat laiku, rodyta 22,5 proc. daugiau – 14,279 mln. sekundžių, arba beveik 637 tūkst. reklaminių klipų. Dažniausiai televizijoje reklamuoti mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelės, prekybos tinklai ir mobiliojo ryšio operatoriai, o daugiausiai reklamos laiko užsisakė „Studio Moderna” (14,6 proc.), „Procter&Gamble” (8,6 proc.) ir „Omnitel” (7,5 proc.).

Continue reading „Reklamos televizijoje, radijuje ir internete padaugėjo, o spaudoje liko dar mažiau”

Reklamos publikavimo visuomenės aktualijų portale „Slaptai.lt“ bendrosios sąlygos**

BANERIAI

Įvairaus dydžio baneriai*, publikuojami kaip kaičioji reklama pirmajame arba vidiniame puslapyje:

• 1 mėn. – 100 lt / mėn.
• 2 mėn. – 200 lt / mėn.
• 3 mėn. – 180 lt / mėn.
• 4 mėn. – 250 lt. / mėn.
• 5 mėn. – 320 lt. / mėn.
• 6 mėn. – 360 lt. / mėn.
• 7 mėn. – 380 lt. / mėn.
• 8 mėn. – 400 lt. / mėn.
• 9 mėn. – 410 lt. / mėn.
• 10 mėn. – 420 lt. / mėn.
• 11 mėn. – 430 lt. / mėn.
• 12 mėn. – 440 lt. / mėn.

STRAIPSNIAI

Straipsniai (iki 750 žodžių, apie 5000 spaudos ženklų), parengti paties užsakovo arba užsakovui pageidaujant (200 lt + transporto išlaidos), publikuojami vienerius metus su rubrika „Reklama“:

• vienkartinis paskelbimas portale – 100 lt.

VIDEOMEDŽIAGA

10–15 min. trukmės videoreportažai, interviu, siužetai, parengti paties užsakovo arba užsakovui pageidaujant (350 lt. + transporto išlaidos), publikuojami vienerius metus su rubrika „Reklama“:

• vienkartinis paskelbimas portale – 130 lt.

TEKSTINĖS NUORODOS

A. Tekstinės nuorodos paskelbimas pirmajame puslapyje 6 kalendorinius mėn.:

• vienkartinis pakelbimas – 100 lt.

B. Tekstinės nuorodos paskelbimas straipsnio tekste kaip unikalios, vienintelės straipsnyje nuorodos vidiniame puslapyje 12 mėn.:

• vienkartinis paskelbimas – 60 lt.

APMOKĖJIMO SĄLYGOS

Sudarius reklamos sutartį su užsakovu, gavus iš užsakovo (išankstinį) apmokėjimą, reklama skelbiama kaip numatyta sutartyje.

LEIDYBOS SUTARTIS

Norintiems publikuoti savo rašinius bei informaciją siūlome ilgalaikio bendradarbiavimo sutartį, pagal kurią sutartu laikotarpiu, periodiškumu ir su atskira bendradarbiavimo rubrika skelbsime jūsų publikacijas.

______________________________________________________
* banerio dydis ir formatas toliau tikslinami konkretaus užsakymo atveju;
** galioja iki 2010-12-31.

„Slaptai.lt“ publikuoja įvairių autorių straipsnius, skelbia dokumentus, naujienas – visa, kas aktualu visuomenei ir stiprina demokratiją. 

Slaptai.lt aktualijų portalas

Norintiems publikuoti savo rašinius bei informaciją visuomenės aktualijų portale „Slaptai.lt“ siūlome sudaryti bendradarbiavimo sutartį, pagal kurią sutartu laikotarpiu ir periodiškumu skelbsime jūsų publikacijas.

Iš anksto dėkojame visiems, kas parodys supratimą dėl bendradarbiavimo sutartimi numatomo simbolinio mokesčio, kuris būtinas portalo einamosioms išlaidoms padengti (tinklalapio priežiūrai ir prieglobai).

Dėl išsamesnės informacijos kreipkitės el. paštu: gilanis.gintaras@gmail.com.

 

Slaptai.lt aktualijų portalas

Jei pageidaujate reklamuotis „Slaptai.lt“ tinklalapyje, sutartą laiką skelbti savo banerį, tekstinę nuorodą arba publikuoti savo straipsnius, dėl reklamos paslaugų sąlygų, kainų ir teminų el. paštu gilanis.gintaras@gmail.com, ir mes jums atsakysime jūsų nurodytu el. paštu išsamiai informuodami apie sutarties bei mokėjimo sąlygas.

Jei norite, kad mes susidomėtume Jums rūpimomis temomis, taip pat reikėtų kreiptis elektroniniu laišku: gilanis.gintaras@gmail.com.

 

Merginoms paslaugūs reklamos kūrėjai turi kitų pasiūlymų. Išlaikyti šiuolaikinės panelės įvaizdį padeda nestiprūs ir malonaus skonio alkoholiniai kokteiliai. Formuojamas emancipuotos, „kietos” merginos įvaizdis. Reklama, kurios metu vulgariai išsidažiusi blondinė, tempianti paskui save grandine pririštą pusnuogį vaikiną ir klaikiu žvilgsniu perverianti kuklias „provincialias” mergaites, palydinčias tokią „superwoman” sužavėtais žvilgsniais, buvo po kelis kartus per dieną transliuojama dar prieš pusmetį. Ir niekam ji neužkliuvo, nors beveik tuo pačiu laikotarpiu dainininkas Milano turėjo didelių nemalonumų dėl naujai leidžiamo dainų albumo, ant kurio viršelio keturios grandinėmis pririštos merginos simbolizavo sutramdytas stichijas.

Continue reading „Reklamos jūra ir demokratijos vėjai”